icon

ימי כיף וגיבוש בצפון – 3 הדברים החשובים שכדאי שתכירו

בעלי עסקים רבים כבר הבינו שלהוציא את העובדים שלהם לכל אותם ימי כיף וגיבוש בצפון או בכל אזור אחר בארץ זה אחד הדברים החזקים ביותר המשפיעים על העובד במקום עבודתו. כמובן שניתן להיכנס לנושאים כמו גובה השכר לעובד, תנאי עבודתו וכן הלאה. בשורה התחתונה עובד שטוב לו במקום עבודתו, מרוצה יותר ועובד שגם אם הוא מקבל את המשכורת שתמיד חלם עליה ואת התנאים הטובים ביותר אם הוא לא מרוצה ומרגיש חוסר הערכה יעזוב את מקומו ויעבור למקום עבודה אחר.

אחת הסיבות העיקריות שבגללן בעלי עסקים רבים משקיעים רבות בימי כיף וגיבוש בצפון ובכלל בארץ היא כדי להעניק לעובדים שלהם את תחושת ההערכה שהעובד כל כך זקוק לו וכדי לפרגן לו על עבודתו. הערך מוסף של ימי גיבוש הוא הגיבוש בין עובדי החברה מה שמעניק להם את התחושה הנעימה יותר בעבודתם ונותן להם תחושת שייכות, כך שהם רוצים להשקיע יותר ותרום יותר למקום העבודה.

אז מה הם 3 הדברים החשובים ביותר בימי כיף וגיבוש בצפון?

  • לדאוג לפעילות מגבשת – אחד הדברים שגורמים לעובדים לפעול בצוות ולהפוך את יום הכיף ליום מגבש ואיכותי הן פעילויות משותפות. זה יכול להיות פעילות ספורטיבית ואפילו תחרותית וזה יכול להיות פעילות מהנה שצוות העובדים לוקחים חלק פעיל בהשתתפותם כמו טיול רייזרים בצפון בנהיגה עצמית.
  • ארוחה מפנקת – אין חגיגה ללא ארוחה 🙂 אם אתם יוצאים ליום שלם מהעבודה ליום כיף וגיבוש כדאי להשקיע בארוחה מפנקת שהעובדים יערכו. זה יכול להיות ארוחת בוקר או לחילופין ארוחת צהריים בחזרתם הביתה. חשוב שהארוחה תאפשר לכל העובדים ליהנות מהאוכל, למשל אם ישנם צמחוניים בין עובדי החברה תוודאו כי ישנן מנות צמחוניות שהצמחוניים ייהנו מהן או אם אתם יודעים כי כל העובדים שיוצאים ליום כיף אוהבי בשר אתם יכולים לארגן להם ארוחה קרניבורית מפנקת.
  • הסעה או נהיגה עצמית – כדי לאפשר לכל העובדים להגיע ליום כיף וגיבוש מומלץ לארגן הסעה במידה ומדובר בצוות עובדים מצומצם ויש לחלק מהעובדים רכב חברה ניתן להתארגן בקבוצות ולנסוע יחד בשיירה כל צוות העובדים.

מתכננים ימי כיף וגיבוש בצפון לעובדים? רייזר הצפון מזמין אתכם להתרשם ממסלוליו באתר ואם יש לכם שאלות אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי כיף
serv_img
ימי כיף לזוג

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo