icon

טיולי רייזר לזוגות

רוצים לחגוג את יום הנישואין שלכם בצורה אחרת? רוצים להפתיע את בן או בת הזוג שלכם לציון שנות הזוגיות שלכם? בואו לטיול רייזרים זוגי חווייתי ומשחרר בו שניכם תיהנו מטיול בטבע לנופים מרהיבים בחוויה זוגית מהנה.

אתם כבר כמה שנים ביחד, כל שנה אתם יוצאים למסעדה יוקרתית או מבלים איזה ערב נחמד יחד. השנה הפתיעו את בן או בת הזוג שלכם בטיול זוגי בטבע בו אתם יכולים ליהנות מהחברה, מהנופים של מורדות רמת הגולן, מהשקט המרגיע וממש ליהנות מחוויה אינטימית והמרגשת. אם אתם רוצים לצרף לחוויה שלכם זוג חברים נוסף, כי גם הם חוגגים באותו הזמן כמוכם, תוכלו לצאת לטיול רייזרים בצפון ביחד ולהפוך את החוויה לחוויה משותפת עם החברים הקרובים לכם.

ביום כיף זוגי רעיונות רבים ניתן לשלב, לדוגמא, תארזו לכם תיק פיקניק המכיל אם המטעמים שאתם אוהבים, קצת פירות ושוקולדים, קחו אתכם מחצלת או סדין שתוכלו לשבת בטבע. כדי להגיע למקומות מבודדים, לא תמיד ניתן להגיע ברכב הפרטי שלכם, הוסיפו לזה טיול רייזרים בצפון, באמצע הדרך תוכלו לעשות עצירה על מנת ליהנות מהצידה שלקחתם ולאחר מכן להמשיך בדרך.

אם אתם מעוניינים לשלב בטיול רייזרים משהו אחר, רוצים להוסיף קפה ותה בעצירה בשטח תוכלו להתייעץ עם המוציאים את טיולי רייזרים בצפון כדי שהטיול יהיה כפי שאתם רוצים. ברייזר הצפון טיולי בוטיק מוציאים טיולי רייזר ויכולים לשלב את בקשותיכם על מנת להפתיע אהובכם או אהובתכם. הטיולים שלנו באורך שעה וחצי כוללים מסלולים של 30 ק"מ באווירה רומנטית לנופים מרהיבים.

יום כיף זוגי ליום נישואין לא חייב להיות בנאלי כמו בכל שנה, הפתיעו את אהובכם בטיול רייזרים בצפון, חוויה בלתי נשכחת, מצחיקה ורומנטית. העניקו ליום הנישואים שלכם זיכרון מיוחד שתוכלו לספר לילדים או לנכדים שלכם בעוד כמה שנים. אלו הרגעים הקטנים בחיים שכדאי לציין אותם כדי שיהיו לכם זיכרונות שמחים ויפים יחד. הרי ללכת למסעדה טובה אנחנו יכולים לעשות זאת בכל יום לאו דווקא ביום הנישואין, אך ליום הנישואין נחמד להפתיע את הצד השני.

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי אופנועים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo