icon

יום גיבוש לחברה

חשיבותו של יום גיבוש לחברה מטפס ועולה בכל שנה. בעלי חברות רבים משקיעים משאבים רבים, זמן תכנון ופינוי יום עבודה של העובדים בחברה כדי לאפשר להם להכיר את הקולגות שעובדים אתם, כדי לקרב בין האנשים וליצור אווירה חיובית במשרד. עם בחירת פעילויות נכונה לעובדי החברה, תכנון של תחרותיות ספורטיבית ידידותית ואווירה קלילה ביום הגיבוש אתם יוצרים לעובדי החברה חוויה בלתי נשכחת.

מטרתם של ימי גיבוש לחברה היא בראש ובראשונה להעניק לעובדים יום שבו הם יכולים להכיר יותר טוב את העובדים בחברה, יום שכולו מורכב מפעילויות מהנות ואיכותיות וביום הזה ניתן להראות לעובדים את ההערכה של הבעלים, הסמנכ"לים והדרג הבכיר של החברה.

איך לתכנן יום גיבוש לחברה?

ישנם חברות גדולות הנעזרות בחברת הפקה שתתכנן עבורם את כל הפרטים, הפעילויות, הארוחות, המתנות לעובדים וכן הלאה. אם בוחרים בחברה שכזו כדאי מאוד לבדוק את הרקע שלהם, את המקצועיות והמיומנות להרכבת אירוע חשוב כמו יום גיבוש לחברה.

מה אם אין לי תקציב לחברת הפקה?

לא לכל חברה מתאים לפנות לחברת הפקות שתתכנן עבורכם את האירוע ואתם מטילים את המשימה על עובדי כוח אדם של החברה או מישהו מהחברה שיברר את הפרטים וירכיב את התוכנית כולה לכול העובדים. המשימה אינה פשוטה כלל במיוחד כשאין ניסיון ולכן במקרים כאלו מומלץ לפנות למשל לחברת אטרקציות שאצלם תעשו פעילות כל שהיא ולהתייעץ אתם על המשך התכנית באזורם. הם יוכלו להמליץ לכם על מסעדות איכותיות באזור, על פעילויות אחרות נוספות, על ביקור ביקבים ועד סיור בגלריות מרשימות.

שתי ציפורים במקום אחד

אנחנו בחברת רייזר הצפון מתכננים ומוציאים עובדים לטיולי רייזרים בנהיגה עצמית ביום גיבוש לחברה. אנחנו נשמח לייעץ לכם על פעילויות מגוונות באזורינו, המסעדות הטובות ביותר ואם תרצו ניתן לשלב בין פעילויות שונות ברכיבה על רייזרים איכותיים. ניתן להתאים טיולים האורכים מספר שעות בודדות ועד תכנון של ימים שלמים כוללים לינה.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם באתרנו מפעילויות מגוונות שהענקנו לחברות שונות בארץ, ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג רייזר הצפון יחזור אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי כיף

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo