icon

ימי גיבוש לעובדים בחורף

ידוע כי החוויה בטיול רייזרים עם רייזר הצפון מתאימים גם בשביל ימי גיבוש לעובדים בחורף. החוויה עוצמתית, מגבשת ומהנה יותר מהרגיל, בין אם בגלל הלכלוך, הבוץ והצחוקים.

לפני שהחורף הולך מאתנו ואנחנו נעבור לעונת מעבר קצרצרה שבסיומה הקיץ ישתקע במדינתנו הקטנה ויהיה קשה מנשוא, פנקו את העובדים שלכם ביום גיבוש לעובדים בחורף. מזג האוויר מאפשר לצאת לאטרקציות שונות ומגוונות, השמש עדיין מבצבצת והיא נעימה ובסה"כ התנאים עכשיו די מעולים לצאת ליום גיבוש בטבע.

אטרקציות לימי גיבוש לעובדים

בעלי חברות רבים מעדיפים להוציא את העובדים שלהם לפעילויות מחוץ למשרד לימי גיבוש לעובדים בחורף. בדרך כלל החורף הישראלי מאוד רגוע ונעים, ניתן לארגן במזג אוויר שכזה פעילויות רבות ומגוונות ואין את סכנת ההתייבשות שישנה בימי הקיץ החמים שלנו. בימי כיף לעובדים בחורף ניתן לשלב פעילויות ומשחקים צוותים, ניתן לשלב ביקורים במקומות מרהיבים, להוסיף סדנא או הרצאה מעניינת ועוד אטרקציות מגוונות אחרות.

בעלי החברות מעדיפים להוציא את עובדיהם לימי גיבוש לעובדים בחורף גם מהסיבה שבה בימי הקיץ כמו החודשים יולי ואוגוסט רבים מהעובדים לוקחים ימי חופש לבילוי עם המשפחה ועם הילדים. לאחר מכן ספטמבר – אוקטובר אנחנו כבר נכנסים לעונת החגים שבארץ ושוב הרבה ימי עבודה מתחלפים בימי חופשות של החגים. כך שהאופציה האולטימטיבית הן מבחינת מזג אוויר והן מבחינת מרווחים בין החופשות והחגים משאירה לנו את עונת החורף להיות מושלמת לגיבוש צוות העובדים.

בימי גיבוש לעובדים בחורף ניתן לשלב מסלולי טבע מרהיבים עם נופים קסומים של מדינתנו הקטנה.
אנחנו ברייזר הצפון מוציאים טיולי רייזרים במסלולי בוטיק ייחודיים ומרהיבים לקבוצות, חברות וארגונים המעוניינים לצאת ליום גיבוש לעובדים בחורף ובכל עונה בשנה.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות רייזר הצפון על מנת לתאם אתנו את מועד יום הגיבוש לעובדים שלכם ולהתייעץ אתנו להתאמת המסלול עבור העובדים שלכם. ניתן להזמין בתוספת פעילויות וביקורים במהלך המסלול כמו ביקור ביקב, ארוחה מפנקת בשטח, ביקור באתרים או עצירה לשייט בקייקים. כל מה שעולה בדמיונכם על מנת להעניק לצוות העובדים שלכם חוויה בלתי נשכחת ביום הגיבוש הבא, אנחנו נשמח לעזור ולתת פתרון.

לפני שהחורף חולף, צאו לימי גיבוש לעובדים בחורף.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
ימי כיף
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי ג'יפים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo