icon

ימי גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים – מה צריך לקחת בחשבון כשמתכננים ימי גיבוש לעובדים?

אנחנו כבר יודעים את החשיבות של ימי גיבוש לעובדים בחברות השונות, לא משנה אם אתם עובדים בחברה גדולה או בחברה קטנה הצורך בימי גיבוש הינו הכרחי גם עבור העובדים בינם לבין עצמם, מעצים את הקשר בין העובדים יוצר חברויות חדשות ומכניס את העובדים החדשים לתוך הארגון בצורה ידידותית ונעימה וגם מחזק את הקשר בין העובדים ומנהליהם.
ימי גיבוש לעובדים אינם רק למטרת הקשר החברתי בארגון הוא גם הדרך של החברה להעניק ערך מוסף לעובדים בה, לפרגן להם ולהראות להם שעבודתם מוערכת על ידי בעלי החברה באמצעות יום חווייתי ונעים מחוץ לכותלי המשרד.

ישנן חברות רבות המעוניינות לקיים יום גיבוש לעובדים בימים אלו ממש כדי ליצור יום גיבוש לעובדים בפתח האביב.
ניתן לייצר חוויה יוצאת דופן ומהנה עם מגוון פעילויות, כאלו שתנאי מזג האוויר לא ישפיעו על איכות הטיול ויצרו חוויה מהנה. רעיונות לימי גיבוש לעובדים בצפון לדוגמא אתם יכולים לצאת לטיולי רייזרים, לטייל בטבע בדרך שונה וייחודית, ליצור פעילת בה העובדים פעילים לאורך המסלול ונוהגים בכלי השטח החווייתיים האלו.

ימי גיבוש לעובדים הם הזדמנות פז ליצור חוויה ייחודית בכל עונות השנה

רייזר הצפון הינה חברה המוציאה טיולי בוטיק עבור חברות וארגונים ליום גיבוש לעובדים שהחוויה מתחילה בנהיגה על כלי השטח, ביקור במטעי מנגו וצ'ילי וביקור בנקודות תצפית מרהיבות. בנוסף, ניתן לשלב עם המסלולים של רייזר הצפון אטרקציות נוספות למהלך הדרך כמו אירוח דרוזי אותנטי, טיפולי ספא בטבע או ביקור ביקב.

העניקו לעובדים שלכם חוויה בלתי נשכחת בטיול שטח המגבש בין עובדי החברה, מעשיר אותם בפעילויות צוות ומעניקה להם תחושת שייכות ואווירה שיתופית.
אנחנו ברייזר הצפון מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון או בטופס באתר ולהתייעץ אתנו על המסלולים השונים ולהתאים אותם בהתאם לרוח הצוות והעובדים. כדי ליצור יום גיבוש לעובדים מוצלח וחווייתי עליכם לדאוג שכל העובדים שמגיעים לפעילות ייהנו ממנה, עם טיולי רייזר הצפון החוויה הינה אולטימטיבית לעובדים בחברה.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
חילוצים מהשטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo