icon

ימי גיבוש מנהלים ולצוות העובדים

לארגן ימי גיבוש לעובדים מצריכה מחשבה רבה ביותר כדי ליצור להם חוויה ייחודית יוצאת דופן, אם חשבתם שזה מאתגר תגלו שלתכנן ימי גיבוש מנהלים זה כבר סיפור אחר לגמרי. בתכנון יום גיבוש למנהלים צריך להשקיע מחשבה רבה אף יותר, התאמת האטרקציות שהם יחוו ביום הגיבוש, המקומות בהם הם יאכלו ועוד.

ימי גיבוש לעובדים ועל אחת כמה וכמה למנהלים הם חשובים ביותר. המנהלים צריכים ליצור אינטראקציות טובות יותר עם הקולגות שלהם וכך לאפשר עבודה משותפת טובה יותר בין הצוותים שמתחתם או המחלקות השונות שהם מנהלים. כבר הוכח בסקרים כי ימי גיבוש מנהלים תורמים לחברה או לארגון פלאים.

למה כל כך חשוב לקיים ימי גיבוש מנהלים?

מרבית החברות משקיעות ביום גיבוש לעובדים או ערבי צוות לקבוצות עובדים שעובדים יחד. הדבר מאוד חשוב כדי לשמור על ה'מכונה משומנת' שכן צוות עובדים מגובש הוא אחד התנאים לעסק מצליח, אך מה לגבי המנהלים? מחקרים מראים כי ימי גיבוש מנהלים תורמים רבות למעגלי עבודה רחבים יותר בחברה לעבוד בשיתוף פעולה, להגדיל את החיבור בין המחלקות השונות ויוצרים אחוות עבודה יעילה וטובה יותר.

איך ליצור ימי גיבוש איכותיים למנהלי החברה?

כל יום גיבוש למנהלים או צוות עובדים מוכרח להיות איכותי ותורם לשיפור הקשרים החברתיים בין המשתתפים ביום הזה. בתכנון יום גיבוש למנהלים ניתן להוסיף אטרקציות ייחודיות הרבה יותר כדי להעשיר את הידע שלהם, את החוויה שלהם וכך לרתום אותם יותר לעבודה משותפת ביום עצמו ולאחר מכן בכל יום ביומו במשרדים.

חברת רייזר הצפון, מוציאה טיולי בוטיק איכותיים ברייזרים מחודשים מזמינה אתכם לטיולי רייזרים בשטח בימי גיבוש מנהלים. לאורך המסלול יפרסו בפניכם נופים משגעים, מעברים בנחלים ואזורי טבע מופלאים. כל זה המנהלים ינהגו בצורה עצמאית שתעניק להם חוויה ייחודית ומהנה.

תוך כדי המסלול תוכלו לשלב פעילויות נוספות שיעצימו אף יותר את החוויה כמו ארוחת בוקר או צהריים בשטח, בתאום מראש ניתן להזמין חברת קייטרינג שתגיע למקום בטרם מנהלי החברה יגיעו ושם בלב הטבע הם יסעדו בארוחה מושקעת ואיכותית. אם גם אתם רוצים ימי גיבוש מנהלים איכותיים וייחודיים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

ימי גיבוש למנהלים כחלק מרישות עסקית (נטוורקינג)

ימי גיבוש טובים במיוחד עבור אנשי עסקים המעוניינים להגיע ללקוחות נוספים לחברתם או לעסק אותו הם מנהלים. בין אם זה לשפר את טיב הקשר ואת רמת הקרבה או אפיךו להשיג יתרון בהגשת הצעת מחיר- לאו דווקא בבחירת הצעתם אלא במידע אשר יסייע להם להגיש את הצעת המחיר הנכונה או לשפר אותה. זה ידוע שטיולים בטבע בשילוב של אדרנלין יוצרים הרגשה משחררת.

אנשי עסקים ומנהלים רבים אוהבים ספורט ואת תחושת הניצחון ולכן כדאי לבחור בימי גיבוש שמתוכננים כך.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
ימי כיף

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo