icon

ימי גיבוש לקבוצות בצפון

בשנים האחרונות חברות רבות אימצו לעצמן מסורת ערכית ומשמעותית לעובדים, היא האחת והיחידה, יציאה לימי גיבוש וכיף. ימי גיבוש לקבוצות בצפון הפכו עם השנים להיות הפופולריות ביותר בקרב חברות רבות וגם בקרב קבוצות חברים שמחפשים להעמיק את הקשר ולהתקרב בין חברי הקבוצה.

ימי גיבוש לקבוצות יכולים להיות עבור קבוצות גדולות וקבוצות קטנות כאחד. צריך לתכנן את הפרטים בדיוק כדי להעניק לחברי הקבוצה חוויה מהנה ובלתי נשכחת וכמובן להשאיר טעם של עוד לפעם הבאה. אז איך עושים את זה? היכן להתחיל ואיך להמשיך?

למה ימי גיבוש לקבוצות בצפון הפך למסורת?

מקומות עבודה רבים מוציאים את עובדי החברה בין אם את כל החברה כולה ובין אם רק מחלקה או צוות מסוים ליום גיבוש חווייתי. מחקרים רבים מראים את התועלת שימים אלו מעניקים לעובדים וכך הם מעצימים את תחושת השייכות לחברה, החיבור האישי של העובדים גדל וכך העובדים מרגישים מחויבות רבה יותר למקום העבודה, עובדים בצוותים בהנאה רבה יותר והחברה בסופו של דבר מרוויחה עובדים נאמנים יותר. מה גם באותם הימים בעלי החברות מודים לעובדים על פועלם לאורך השנה, מתגמלים אותם עם שי לעובד ויוצרים חיבור עמוק יותר.

איך מתחילים?

דבר ראשון אל תהססו לשאול שאלות ולהתייעץ עם עובדי החברה הוותיקים ועם חברות שמוציאות לימי גיבוש. עובדי החברה יכולים לענות לכם על שאלות העבר כמו לאן יצאו העובדים בשנים הקודמות, מה היה אופי הפעילות, היכן אכלו ומה היו התגובות של העובדים, אם נהנו או השתעממו וכן הלאה. עם חברות מקצועיות תוכלו להתייעץ ולשאול שאלות חשובות אחרות כמו האם הם ערוכים להתארגן על ימי גיבוש לקבוצות הכולל 20 משתתפים, 80 משתתפים ובכלל מה המגבלות לכמות המשתתפים. כדי לעשות את הבחירה הנכונה אתם צריכים לבדוק ולתשאל גם את העובדים וגם את החברות שאתן אתם רוצים לשתף פעולה כדי ליצור חוויה יוצאת צופן לימי גיבוש לקבוצות בצפון.

רוצים לדעת עוד? מתלבטים איך לתכנן ימי גיבוש לקבוצות בצפון? אנחנו חברת רייזר הצפון מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ואנחנו נשמח לעזור לכם למצוא את הפעילויות המתאימות ביותר עבור חברי הקבוצה שלכם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo