icon

המסלולים שלנו

חברת טיולי הרייזרים "רייזר הצפון" בעלת רכבי שטח החדישים לנהיגה עצמית ממוקמת באזור חופי הכנרת הצפוניים, במושב אמנון. חברתנו מעמידה לרשותכם מסלולי טיול איכותיים בלבד החל משעה ועד מספר ימים של שטח טהור.

עמק בית ציידה והזאכי

חוויה יוצאת דופן המתאימה לזוגות, משפחות וקבוצות

עם הגעתכם למושב אמנון הממוקם מצפון מערב לכנרת, תיהנו מקפה ותה לפני היציאה למסלול. למעוניינים לנהוג במהלך המסלול, נבצע רישום מהיר לבעלי רישיון נהיגה בתוקף, הצגת הרישיון וחתימה על תצהיר בטיחות לפני היציאה. נעבור הדרכה קצרה לתפעול הרייזרים ונצא לדרך.

עם תחילת הנסיעה, יפתח בפנינו נוף פסטורלי של הכנרת, ניכנס לשביל פתלתל שייקח אותנו עד למטעי המנגו והליצ'י של מושב אלמגור. נמשיך במסלול ונחצה את גשר אריק המפורסם וניכנס לבקעת בית צידה. באזור זה הנהיגה משתלבת עם מעברי מים בנחל הזאכי הזורם בכל ימות השנה וכמובן שנעצור להפסקה כדי לשטוף את הפנים המי הנחל, לצלם ולהצטלם, לשתות קפה ובעונה החמה נוכל גם לטעום אבטיח קר.

לאחר ההפסקה, נעלה שוב על הרייזרים ונמשיך בהיקף שביל נחל יהודיה התחתון, ניסע לכיוון החוף הצפוני של הכנרת שם שוכנת כנסיית כפר נחום. נסייר בקצרה בחצרה של הכנסייה, נשמע הסבר מרתק אודות המקום. לאחר מכן נחזור למושב אמנון, נקודת המוצא דרך מטעי המושב. אנחנו ממליצים בחום לקראת סיום המסלול, בקטעו האחרון, לעצור כדי לצלם כמה תמונות לרקע הכנרת, הגולן וטבריה שבאופק.

אורך המסלול 30 ק"מ סך הכל כשעה וחצי כולל עצירה בלגונה של המג'רסה להתרעננות, ברמת קושי קלה מאוד, הצוות שלנו דואג תמיד להתאים את עצמו לרמת הנהיגה של המשתתפים. מתאים לזוגות, משפחות עם ילדים מגיל שנתיים ומעלה, קבוצות איכות המעוניינות לשמוע ולהכיר את הטבע בשילוב תרבות בטיול רייזרים בצפון.

בטיולי הרייזרים שלנו ניתן לשלב בתוספת תשלום ותאום מראש ארוחות בשטח, ביקור ביקב, ועוד אטרקציות נוספות. אם יש לכם רעיון מיוחד, אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג או חבר מהקבוצה, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ונעזור לכם למצוא את הדרך לשלב את הפתעתכם עם טיול רייזרים בצפון.

  • זמן: כ 1.5 שעות
  • עונה: חורף/קיץ
להזמנה

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo