icon

ימי גיבוש לקבוצות קטנות

טעויות נפוצות בארגון ימי גיבוש לקבוצות קטנות

ימי גיבוש הפכו להיות אירוע בעל חשיבות רבה לבעלי החברה ולעובדים עצמם. מעבר לחשיבות החברתית שלהם, היכרות בין עובדי החברה השונים, ליצור ממשקי עבודה פנים אירגוניים טובים יותר ולחזק את הקשר בין העובדים ומנהליהם, ימי גיבוש פועלים לטובת בעלי החברות שכן אם העובדים מרוצים מהחוויה שעברו ביום הגיבוש הם מרגישים מחייבות גדולה יותר כלפי החברה בה הם עובדים. קבלו מאיתנו רייזר הצפון – טיולי רייזרים בצפון מספר המלצות.

אז מה הם הטעויות הנפוצות ביותר?

קל יותר לארגן

יום גיבוש לחברות ענק ולארגונים גדולים לא תמיד דורשת השקעה מחשבתית גדולה יותר מימי גיבוש לקבוצות קטנות. המחשבה הזו שגויה כי בקבוצות גדולות חושבים על רוב חברי הקבוצה, אפשר לחלק אותם לקבוצות קטנות יותר ולהתאים את הפעילויות על פי הרוב. מה ששונה מקבוצות קטנות, פעילויות עבור קבוצה קטנה בהכרח צריכה להתאים לכל המשתתפים שכן לא נרצה לראות אחד מחברי הקבוצה לא יכול להשתתף או מסרב בתוקף להשתתף בפעילות.

ספונטניות בתכנון של ימי גיבוש לקבוצות קטנות – דוחים עד לרגע האחרון

ישנה טעות שחוזרת על עצמה אצל רבים בזמן שהם מתפנים לתכנון ימי גיבוש לקבוצות קטנות, הם נזכרים להתחיל את ההכנות בסמוך לתאריך היציאה. כמו שאמרו לפני כן, ישנם הסבורים כי קל יותר לארגן יום גיבוש לקבוצה קטנה ולכן הם משאירים קצוות לסגירה ברגע האחרון מה שגורם ללא מעט דברים "ליפול בין הכיסאות". פנו לעצמכם מספיק זמן מראש על מנת לארגן את יום הגיבוש גם אם הוא לכמות מצומצמת של המשתתפים.

העדפות תזונתיות

יותר ויותר חברות מודעות להעדפות קולינריות של עובדי החברה שלהם, כשמארגנים ימי גיבוש לקבוצות קטנות חשוב לשאול באופן פרטני, אפשר בשליחת מייל קבוצתי שהעובדים ישיבו למארגן אם הם צמחוניים, טבעוניים או אם הם אלרגיים למשהו. מהחיפזון לפעמים שוכחים לשאול את השאלה הזו והיא הכרחית להשלמת החוויה של יום הגיבוש.

פעילויות חווייתיות

במיוחד כשמארגנים יום גיבוש לקבוצה קטנה צריך לשים לב לאיכות הפעילויות ולהוסיף בהן גורם הפתעה, משהו שהם לא ציפו לו. לדוגמא, הוציאו אותם לטיול רייזרים בכנרת ובצפון, חברי הקבוצה ינהגו לאורך המסלול כשבאמצע הדרך תחכה להם ארוחה מפנקת בלב הטבע.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
ימי כיף
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי גיבוש

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo