icon

טיולי רייזר בצפון וכנרת

רייזרים מול נוף הכינרת – חוויה בלתי נשכחת

איזה כיף שסוף השבוע מגיע, אוספים את כל בני המשפחה לטיול חווייתי ומרענן בצפון, אורזים קצת צידה לדרך, חטיפים, שתיה, משחקי חברה וקדימה לצפון. מניעים את הרכב נוסעים בכבישים עירוניים ובין עירוניים הילדים באוטו כבר מתחילים להשתעמם ולא יודעים מה לעשות עם עצמם. הסיטואציה הזאת מוכרת לכם? תפתיעו אותם עם טיולי רייזר בצפון ובכנרת. טיולי רייזר הם חוויה לכל המשפחה שבה אתם ההורים תיהנו לא פחות מילדיכם והם יהנו כל כך מהחוויה המדהימה הזאת.

טיולי רייזר

אז קצת רקע על טיולי רייזר, ישנם הרבה חברות המוציאות טיולי רייזר בצפון ובכנרת, אתם נוהגים על הרייזרים בעצמכם, ניתן להסיע ברייזרים קטנטנים מגיל שנתיים ומעלה, הם טיולים המשלבים טבע ונופים מדהימים והנסיעה עצמה חווייתית. רוב החברות המוציאות את טיולי רייזרים הן מוציאות מסלולים שנוהגים כ 7-8 ק"מ בלבד וכמות הסבבים בהם גדולה ובתדירות גבוהה. האפשרות ליהנות מעצירות ממושכות קצת פחות ניתנות שם. בנוסף, הרייזרים עוברים שימוש חוזר ורב בתדירות רצופה כך שהם לא מספיקים לטפל ולתחזק אותם מספיק.

אם אתם עושים סוף שבוע בצפון, טיול משפחות בכנרת, או קבוצת חברים שהחליטה להתפנק על טיול מאתגר וחווייתי, אנחנו ברייזר הצפון טיולי בוטיק, מוציאים טיולי רייזרים בצפון והכנרת לנופים מרהיבים ונהיגה במסלולים של 30 ק"מ בהם אתם נוהגים על הרייזרים בעצמכם. אורך המסלול שעה וחצי וניתן לעשות מסלולים של שעתיים ויותר. אנחנו נהנים מהנופים ומשאירים גם זמן ליהנות מהחברה, ההווי החברתי והמשפחתי חשובים לנו, אנחנו מעבירים לכם הדרכות מלאות הומור וכיף ואם אתם רוצים ניתן לשלב בתאום מראש גם  ארוחת צהריים בשטח, הפסקת קפה ותה בשטח.

לכל מה שתרצו לשלב בטיולכם אנחנו ברייזר הצפון ערוכים ויודעים למי לפנות על מנת להביא את הטיול שלכם להצלחה המהנה ביותר עבורכם. אם יש לכם אתרים מיוחדים שאתם רוצים לעבור דרך המסלול או יש לכם בקשה להפתיע מישהו מבני המשפחה, צרו אתנו קשר ושתפו אותנו מה אתם רוצים לעשות עבורו ואנחנו נשלח לכם הצעה שתתאים בדיוק לרצונותיכם כדי להפתיע את היקר לכם.

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
ימי כיף
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי רייזרים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo