icon

טיולי רייזר בצפון

נוסעים לחופשה בצפון? רוצים להעביר את הטיול בצפון בשילוב עם חוויה אקסטרימית מהנה? אתם עם בן הזוג, עם קבוצת חברים או עם כל המשפחה, בואו לטיולי רייזרים בנהיגה עצמית עם חברת רייזר הצפון לקבלת חוויה מדהימה לנוף מורדות רמת הגולן.

בכל פעם שאנחנו יוצאים לטיול, אנחנו מעוניינים להכיר מקומות חדשים ולעבור על פני מקומות מוכרים שהינו בעבר ונהנינו מאוד בביקור הקודם בהם ואנחנו רוצים שמי שאתנו שייהנה לפחות כמונו. אז איך עושים את זה?

נכנסים ובודקים מה הם האטרקציות שאתם יכולים לעשות לפי המיקום שאתם בוחרים, מתכננים מסלול לפי המקומות השונים בהם אתם רוצים לבקר ומתקשרים עם בעלי האטרקציות על מנת לשריין לכם מקום שיהיה פנוי עבורכם כשתגיעו.

טיולי רייזרים בדרום רמת הגולן

טיולי רייזרים בדרום רמת הגולן ובכלל הינם טיולים חווייתיים ומרהיבים ביופיים. אנחנו בחברת רייזר הצפון מזמינים אתכם לחוויית נהיגה בשטח ברייזרים החדישים שלנו. אנחנו מלווים אתכם לאורך כל המסלול, מאפשרים לכם נהיגה לאורך 30 ק"מ עם עצירות ביניים והדרכות משעשעות ומעניינות.

אנחנו מאמינים שחוויית מטיילים צריכה להיות באווירה שמחה, קלילה ומענגת. אם אתם רוצים לשלב בטיולכם עצירות באתרים מסוימים או לעשות הפסקת תה, קפה או פיתות דרוזיות בדרך אנחנו יכולים לשלב את זה גם כן במסלול. אנחנו רוצים לאפשר לכם לנהוג בצורה נוחה ומהנה ולכן המסלולים שלנו עורכים שעה וחצי על מנת שאתם תהינו מנהיגה ממשוכת ולא רק מטעימה של מספר קילומטרים בודדים.

בטיולי רייזרים בצפון אתם מעניקים לכל המטיילים שאתכם את האפשרות להיות פעילים. במידה והם בעלי רישיון והם מעוניינים לנהוג, בנוסף, אתם נהנים מהטבע המקסים שיש לנו בצפון מדינתנו ואתם משלווים הומור והיכרות עם האזורים הפחות מוכרים של הצפון.

אם אתם רוצים לתכנן את מסלולכם באופן ייחודי, אם יש לכם רעיונות יוצאי דופן ואתם רוצים לחלוק אתנו על מנת להוציא את הרעיון לפועל, אנחנו ברייזר הצפון נשמח לעזור לכם לבנות את המסלול, לייעץ לכם על מקומות עצירה מתאימים ולהביא את הטיול שלכם בצפון לחוויה בלתי נשכחת.

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי גיבוש
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
טיולי ג'יפים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo