icon

טיולי רייזר לחברות

טיול רייזרים לעובדי החברה

ארגון ותכנון ימי גיבוש לעובדים או ימי כיף לעובדים זו משימה לא פשוטה בכלל. העובדים מחכים ליום הגיבוש בקוצר רוח, מצפים לראות מה החברה הולכת לעשות עבורם הפעם, לצוות כוח האדם בחברה, אלו שיושבים מאחורי הקלעים ומארגן את יום הגיבוש לעובדים יש לחץ גדול מאוד בין התקציב ובין החוויה שהם רוצים להעניק לעובדי החברה ועוד הרבה משתנים נוספים שיש להכניס למשוואה על מנת להעניק לעובדים את החוויה הטובה ביותר.

יום גיבוש חוויתי לא חייב להיות מקובע לעונה בשנה או לאזור מסוים. אתם יכולים לפנק את העובדים שלכם ביום גיבוש בצפון שמתאים לכל השנה ולמען האמת שבימי החורף הישראלים הטיולים בצפון יכולים להיות חווייתיים אפילו יותר מימי הקיץ החמים. ניתן לשלב בימי כיף וגיבוש בצפון אטרקציות רבות ומהנות שיתנו לעובדים שלכם סיפוק גדול והם יעריכו את החברה שבה הם עובדים אף יותר.

טיולי רייזרים בצפון הם אטרקציה חווייתית ומאתגרת המשולבת בצחוק רב. מאפשרת לעובדים להתקרב ולהכיר, יוצרת אווירת שיתופיות ומעצימה את ההווי החברתי בין עובדי החברה. רייזר הצפון חברת בוטיק המוציאה טיולי רייזרים לחברות וארגונים, העובדים שלכם נוהגים על הרייזרים במסלולים המדהימים של הצפון, מורדות דרום רמת הגולן, ושטחים ירוקים מרהיבים, דרך נחל הזאכי ונחל המג'רסה. רכיבת השטח באזורים הללו חווייתיים ומאפשרים לכולם ליהנות הן מהנופים והן מחוויית הנהיגה העצמית בשטח.

עבור צוות כוח אדם המארגן את יום גיבוש לעובדים בחברה, המשימה לא פשוטה ומאתגרת. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר על מנת להעניק לעובדים שלכם את החוויה הטובה ביותר. אנחנו נציע לכם פתרונות רבים לשילוב ביום הזה על מנת למקסם את החוויה לעובדי החברה ונקל עליכם את המשימה.

בין אם אתם רוצים לעשות את המסלולי בוטיק שלנו כאטרקציה בפני עצמה ובין אם אתם רוצים לשלב את הנהיגה ברייזרים עם תחנות ביניים לאטרקציות אחרות נוספות כמו עיסויים בשטח או ארוחת קייטרינג תחת כיפת השמים. על כל רעיון שעולה בדעתכם אנחנו ניתן לכם את הפתרון הטוב ביותר.

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
ימי כיף
serv_img
ימי כיף לזוג

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo