icon

טיולי רייזר למשפחות

טיול רייזרים משפחתי בצפון

השבועות עוברים מהר וסוף השבוע מתקרב, אתם רוצים לעשות משהו עם משפחתכם חווייתי ושונה קצת. מחפשים אטרקציה מגניבה שתשמח אותם ושגם אתם תיהנו בעצמכם? טיולי משפחות בצפון הם טיולים המשלבים נופים מרהיבים של מדינתנו הקטנה וסיפורים מרתקים ששייכים לנו.

הימים רצים לכולנו, עבודה, פיזור ילדים במוסדות החינוך, הסעת הילדים לחוגים, סידורים, קניות ופוף נגמר השבוע. בסופי השבוע אנחנו מחפשים מה לעשות עם הילדים, אתם לא רוצים לקחת אותם עוד פעם לפארק הסמוך לבית או למגרש המשחקים ואתם מחפשים לעשות איתם משהו אחר וחווייתי שגם אתם תיהנו ובטוח שגם הם. רייזר הצפון חברת בוטיק המספקת רייזרים בנהיגה עצמית לטיולי שטח בצפון בהדרכה מרתקת ומצחיקה עבור כל בני המשפחה לאורך כל המסלול.

רייזר הצפון טיולי בוטיק מוציאים לא רק טיולי רייזרים, אם אתם בעלי ג'יפ ואתם רוצים לטייל עם משפחתכם באזורים נסתרים שלא כולם מכירים בצפון הארץ מרמת הגולן ועד הכינרת או לכל מקום אחר שתבחרו אתם יכולים לשכור את הדרכה של רייזר הצפון שילווה אתכם, אתם תנהגו בשטח בג'יפים שלכם והמדריך ינהג בג'יפ שלו ויראה לכם את המקומות הכי נסתרים ומדהימים שבארצנו.

ליעוז, מדריך טיולי שטח על כל הכלי השטח, הוא יעביר לכם חוויית טיול בוטיק מדהימה ומרתקת, מצחיקה ומפתיעה לאורך כל המסלול. הנופים המדהימים לאורך המסלולים שהוא מציע פשוט חווייתיים לכל בני המשפחה מהקטנטנים ועד הגדולים. אתם תעברו במסלולים החוצים נהרות, נופי הרים בצדי הדרך והפסקות המשלבות צחוק והעשרה על המקומות היפיפיים שיש לצפון מדינתנו להציע.

צרו קשר עם ליעוז עוד היום על מנת לשריין את מקומכם לטיול המשפחות לסוף שבוע הקרוב. אם ישנם מקומות ספציפיים שתירצו לשלב במסלולכם, אתם רק צריכים להגיד לו והוא יציע לכם את הפתרון האולטימטיבי, איך לשלב אותו, מתי במסלול הכי נכון לנסוע ליעד ועוד.

טיולי משפחות בצפון לא צריכות להיות עם כל עם ישראל בו זמנית, תיצרו לעצמכם חוויה ייחודית  לכל בני המשפחה עם דגש לזמן איכות משפחתי. התחברו לטבע ולנופים והשתמשו בהדרכותיהם של רייזר הצפון טיולי בוטיק לחוויה יוצאת דופן.

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי כיף
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
השכרת אופנועי שטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo