icon

איך לתכנן ימי גיבוש משפחתיים הכי טוב?

ימי גיבוש משפחתיים הופכים את השגרה היומיומית שמשפיעה על כולנו, עלינו כאינדיבידואלים, עלינו בתוך מערכת היחסים שלנו עם בן או בת הזוג ובאופן ישיר כמובן היא משפיעה גם על המשפחה המצומצמת והמורחבת שלנו. אנחנו מבלי לשים לב משקיעים פחות במערכות היחסים בבית, פחות קשובים ומתעניינים במה שקורה בבית. כדי לאפשר זמן איכות של המשפחה כולה יחד מומלץ לצאת לימי גיבוש משפחתיים כדי ליצור את הקשר ואת החיבור שכולם זקוקים לו.

המשפחה חשובה לכולנו, אנחנו רוצים לשמוע את הילדים שלנו, אנחנו רוצים שהם ישתפו אותנו במה שעובר עליהם וליצור אתם אווירה חופשית ונעימה לשיחה כך שירגישו בנוח לפנות אלינו בקלות. עם המרדף היומיומי בעבודה, המוסדות החינוך ובסידורים הרגילים שעלינו לעשות במהלך השבוע אנחנו מפספסים לפעמים את היקרים לנו מכל, את המשפחה שלנו. כדי שזה לא יקרה אספנו עבורכם 3 רעיונות מדליקים ביותר לימי גיבוש משפחתיים שכיף לעשות יחד.

רעיונות מומלצים לימי גיבוש משפחתיים:

  • לצאת לטיולים בטבע – הטבע מחבר בין האדם לנפשו, אנחנו בטבע מרגישים נינוחים, חסרי הסחות דעת ומעניק לנו תחושת חופש. ניתן לצאת לטיולי רייזרים בשטח כדי לספק חוויה יוצאת דופן לטבע, האדמה, המעברים במטעי עצים ירוקים, מעבר בנחלים ושכשוך במעין. כולם יחד יכולים לקחת חלק בטיול מהנה שכזה גם עם הסבתות והסבים.
  • ביקור בגלריות אמנות – דרך היצירה תוכלו להעניק לילדכם גם תרבות, להכיר את עולם האמנות, להתחבר לעשייה וגם לעשות פעילות מהנה של יצירה. ישנן גלריות רבות המאפשרות לילדים לחקור את עולם האמנות ולאחר מכן ליצור יצירה אותה הם יכולים לקחת אתם הביתה כמזכרת מיום גיבוש משפחתי מהנה.
  • טיול המשלב מים – ימי גיבוש משפחתיים חווייתיים כדאי לשלב מסלולי מים במיוחד בחודשי הקיץ החמים. אם אתם בוחרים לעשות יום גיבוש בצפון תוכלו ליהנות משייט קייקים בנהר הירדן ואפילו להעצים את החוויה בהגעה למקום על גבי רייזרים מחודשים שמספקים חוויה יוצאת דופן.

היכן ניתן להשכיר רייזרים לכל המשפחה?

חברת רייזר הצפון מוציאה את לקוחותיה לטיולי שטח איכותיים ומרתקים לימי גיבוש משפחתיים. לאורך מסלולים מוקפדים ואיכותיים לנוף הכינרת ומרגלות הגולן תוכלו ליהנות מחוויה משפחתית מעשירה ומרגשת. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון 073-7781110 או להשאיר פרטים ונציג רייזר הצפון יחזור אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי גיבוש
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
טיולי רייזרים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo