icon

יום כיף לעובדים

רוצים להפתיע את העובדים שלכם ביום כיף? מחפשים יעדים ואטרקציות בצפון ליום גיבוש לעובדים שלכם ולא יודעים מה בדיוק? אנחנו בחברת רייזר הצפון מוציאים טיולי בוטיק מודרכים על רייזרים חדישים ואיכותיים, בליווי צמוד לאורך כל המסלול ובהדרכות חווייתיות בהווי הומוריסטי שיגבש את העובדים שלכם.

הכירו את רייזר הצפון שנמצא במושב אמנון שבצפון הכנרת, אנו מוציאים טיולי רייזרים מפנקים בימי כיף וימי גיבוש לעובדים שלכם כפי שלא חוו מעולם. נהיגה עצמית על רייזרים חדישים ובטיחותיים, לאורך מסלולים ארוכים שהנהיגה בהם היא 30 ק"מ ומשך המסלול שעה וחצי. אנחנו מוציאים גם מסלולים של שעתיים ויותר. ניתן ליצור אתנו קשר ולתאם טיול רייזרים בצפון מתי שנוח לכם.

אנשי משאבי אנוש, אם אתם מתלבטים ומתחבטים מה תזמינו לעובדים בחברה ליום הגיבוש הבא, אנחנו ממליצים לכם על רייזר הצפון טיולי בוטיק, תוכלו לבחור לשלב את טיול רייזרים כתחנת ביניים, יציאה וחזרה ממושב אמנון, תוכלו להזמין את הרייזרים לנקודות אחרות בין אם בצפון ובין אם בארץ בכלל והם יגיעו למקום המתאים לכם, בהתאם לתכנון יום הכיף שאתם מתכננים לעובדיכם.

דרך נוספת להפתיע את העובדים היא, נהיגה ברייזרים להמשך פעילות אחרת, כמו נהיגה על רייזרים לשטח פתוח תחת כיפת השמיים, לאזור ניסתר שבאותו המקום מחכה להם קייטרינג עם אוכל משובח או לפארק פיינטבול בו הם מתמודדים מול חבריהם ולאחר מכן ממשיכים את הנהיגה חזרה לנקודת היציאה.

כל מה שעולה על דעתכם בפינוק העובדים שלכם ביום כיף עבורם, תוכלו להתייעץ עם רייזר הצפון והם ידעו לתת לכם את הרעיונות והפתרונות הכי חווייתיים ומיוחדים שתוכלו לתאר לעצמכם. בחברה כבר הוציאו בעבר ארגון ששכר את טיולי רייזר הצפון לנהיגה עצמית בשטח, בנקודת היעד חיכו להם מסוקים שהוציאו את העובדים לסיור בשמי הארץ ולאחר מכן הם נהגו בחזרה על הרייזרים.

הטיולים של חברת רייזר הצפון ייחודיים, יוקרתיים ואיכותיים שאין כמותם. החוויה שהעובדים מרוויחים בעת יציאה עם צוות העובדים ברייזר הצפון תעניק לעובדים תחושת סיפוק והנאה גדולים ושהחברה בה הם עובדים מעריכה אותם ואת עבודתם השוטפת בחברה.

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
ימי כיף
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo