icon

חילוץ ג'יפים מהשטח

היום בישראל ישנם יותר מתמיד ג'יפים ורכבי 4X4 על הכביש, חלק קנו אותם כדי להתפנק בנסיעה בכבישי הארץ, חלק רוצים להגיש גבוהים על הכביש וחלק קנו את הג'יפ כדי להיכנס לשטח ו"לאכול" קצת (ואולי הרבה) אבק. עם גדילת כמות הג'יפים בשטח גדל גם הביקוש לחילוץ ג'יפים מהשטח, זה נובע מכמה סיבות, האחת, חוסר ניסיון של הנהגים, השניה, אי היכרות של השטח והשלישית, ניסיון להביא את כלי הרכב לגבול קצה היכולת שלו.

טעויות נפוצות שנהגים לעיתים עושים ולכן משתמשים בשירותי חילוץ ג'יפים מהשטח

היכרות של הג'יפ/רכב שטח

ישנם נהגים שנוהגים בג'יפ שלהם כבר שנים, הם מכירים את הרכב מצוין אבל, הם נסעו איתו רק בכביש. כשהם יורדים עם אותו רכב לשטח הם חושבים שהרכב יתפקד בדיוק כמו שהם מכירים בנהיגת הכביש וזו טעות, שכן הרכב מתנהג בצורה מאוד שונה בשטח מאשר בכביש ולכן אנחנו נקראים לא מעט לחילוץ ג'יפים או חילוץ רכבים מהשטח על ידי נהגים וותיקים ומנוסים אבל הם צברו ניסיון רק על הכביש.

באתי לעזרת חבר

חבר'ה שיורדים לשטח ונתקעו, או נחפרו בחול, לרוב קוראים לחבר אחר שיש לו ג'יפ לבוא לחלץ אותם. אם החבר באמת בעל ניסיון וידע איך לחלץ, מכיר את השטח בו נתקעת, אזי מעולה. אך ישנם מקרים בהם החבר שמגיע לעזרה ללא ניסיון ובסוף "המחלץ" עצמו זקוק לחילוץ בעצמו, כך שלבסוף קוראים לשירותי חילוץ ג'יפים מהשטח ובמקום שהמחלץ יחלץ רכב אחד הוא מחלץ שניים.

חילוץ ג'יפים מהשטח קורה לרוב בגלל לקיחת סיכונים

כל נהג ג'יפ מנוסה יודע עד לאן הוא יכול למשוך את הג'יפ שלו ולעיתים גם הם מנסים קצת יותר מידי. נהגים חדשים שאין להם עדיין את הניסיון והידע מנסים בכל יציאה לשטח לגלות את יכולות נהיגת השטח ויכולות הג'יפ שלהם. ישנם שטחי טבע שאם תתחפר בתוך החול או תיתקע, לא יקרה לך שום דבר חוץ מתסכול ועיכוב. אך נהגים ללא ניסיון לפעמים מנסים את מזלם בשטחים מסוכנים בהרבה שאם הרכב לא ייסע במסלול מדויק התוצאה תהיה הרבה יותר חמורה.

אתם מוזמנים להתקשר אל צוות רייזר הצפון שבשגרה מציע טיולי רייזרים בצפון בטלפון מספר 073-7781110 לחילוץ רכבים מהשטח וגם חילוץ ג'יפים מהשטח.

 

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
ימי כיף
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
טיולי ג'יפים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo