icon

טיול רייזרים ברמת הגולן

בכל ימות השנה ניתן למצוא סיבה למסיבה לצאת לטיול בצפון, מזג האוויר במדינתנו מאפשר במרבית ימות השנה לצאת לטיול ברחביה וליהנות מהנופים ארץ ישראלים הכל כך יפים. אנחנו ברייזר הצפון מזמינים אתכם לחוויה בלתי נשכחת ויוצאת דופן בשטחים טבעיים מופלאים, טיול רייזרים ברמת הגולן.

מה יש לעשות ברמת הגולן?

מעבר לנופי רמת הגולן עוצרי הנשימה, מעבר לסיפורי היסטוריה המרשימים שיש לנו על האזור, יש לא מעט אטרקציות שתוכלו למצוא ולעשות ברמת הגולן. טיולי רכיבה על סוסים, טיולי אופניים, שייט בקיאקים, טיולי רייזרים ברמת הגולן שייקחו אתכם לשטחים שרכבים פרטיים לא יכולים להגיע ויצרו לכם חוויה מרגשת וכיפית.

איך לבחור אטרקציה?

כדי שכל חברי הקבוצה ייהנו וישתתפו בחוויה עליכם לבחור אטרקציה שתתאים לכולם. למשל אם ישנם כאלו הפוחדים מסוסים לא תוכלו לצאת כקבוצה לרכיבה על סוסים ולכן אפשרות זו פחות טובה עבור הקבוצה שלכם. אנחנו למשל מציעים לכם לצאת לטיול רייזרים בגולן שיעניק חוויה לכל הגילים ולכל המשתתפים. לטיולי הרייזרים שלנו ניתן לצאת מגיל שנתיים ועד 120.

למה לבחור דווקא ברייזר הצפון?

בטיולי הרייזרים שלנו יעמדו לפניכם רייזרים חדישים, שמורים ומטופלים על הצד הטוב ביותר. אנחנו נהנים מנהיגה בשטח וכך אנחנו גם מעניקים ללקוחותינו ליהנות מטיולי רייזרים בנהיגה עצמית ממושכת על גבי הרייזרים. אנחנו לא עומדים עם סטופר, חשוב לנו שלקוחותינו יהנו מכלל החוויה מהרגע שנכנסתם למושב ועד שתחזרו למושב כדי להחנות את הרייזרים בסיום המסלול. אנחנו נהנים כשאתם נהנים ולכן כחלק בלתי נפרד אנחנו מעבירים את הנסיעה עם הומור שוטף, בדיחות וצחוקים לאורך כל המסלול. תוכלו למצוא חברות רבות המוציאות טיולי רייזרים ברמת הגולן אבל לא כולם יעניקו לכם את החוויה שאנחנו מעניקים מבלי להסתכל על השעון או על מד המרחק כל רגע.

טיול רייזרים ברמת הגולן מומלץ

טיולים ברמת הגולן ניתן לעשות בדרכים רבות ומגוונות, בין אם אתם מתכננים יום גיבוש לעובדים, יום כיף למשפחות, חגיגות יום הולדת או הצעת נישואים אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו על מנת להתאים לכם את טיול רייזרים ברמת הגולן שלא תשכחו לעולם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo