icon

יום כיף זוגי בצפון

איזה כיף, החלטתם לצאת יחד רק אתם, בלי הילדים, בלי החשבונות ובלי כאב הראש היום יומי שמרחף מעליכם בשגרה העמוסה של החיים. איך תיצרו לעצמכם יום כיף זוגי בצפון כצורה המושלמת? זוגות רבים רוצים לצאת לבדם ליום כיף ולא יודעים מה לעשות כדי ליצור חוויה איכותית וכיפית עבור שניהם. הכנו עבורכם 3 מסלולים מגניבים וחווייתיים שתוכלו ליהנות בצפון.

כולנו עוברים ימים מאתרים יותר או פחות לאורך השבוע, אנחנו נשאבים בלי לשים לב לתוך הטירוף ולפעמים שוכחים לעצור ולהשקיע באדם הקרוב לנו ביותר בן / בת הזוג שלנו. כדי לשמור על הגחלת, ליצור חוויות משותפות מקרבות ומהנות, יצרנו עבורכם 3 מסלולי טיולים חווייתיים ביותר.

המסלולים שלנו:

  • מסלול הר האושר וכנסיות הכנרת – מסלול מרתק ביופיו, עם ביקור בכנסייה יפיפייה עורך כ 3 שעות. בתחילת המסלול יפתח לפנינו נוף הכינרת, נעבור במטעי הליצ'י והמנגו של מושב אלמגור ונמשיך את המסלול עם מעבר במי נחל הזאכי.
  • מסלול נחל כנף ודרום הגולן – את המסלול נתחיל במושב אמנון משם נמשיך לבקעת בית צידה, נשתכשך במי נחל זאכי ולאחר מכן נעצור בנקודת תצפית מרהיבה "העץ הבודד". מסלול מהנה במיוחד עם נופים מרהיבים לכל אורכו.
  • מסלול נחל הזאכי – מסלול מעגלי מרהיב ומיוחד, משלב מעברים במים ונופים פתוחים לרווחה. במסלול זה הכינו מצלמות כדי לתעד חוויה שתכנס לספר הזיכרונות הזוגי שלכם וכמובן מה להראות לילדים בחזרתכם הביתה.

מי אנחנו ולמה לבחור דווקא בנו בשביל יום כיף זוגי בצפון

אנחנו חברת רייזר הצפון מוציאים טיולי בוטיק חווייתיים לזוגות שרוצים לקחת פסק זמן מהשגרה הלחוצה ומעבירים אתכם במסלולים ברכיבה על רייזרים איכותיים וחדישים. אנחנו בעלי ניסיון רב שנים ועם היכרות השטח על בוריו, נשמח להעניק לכם את החוויה המושלמת עבורכם. אם גם אתם רוצים לצאת לחוויה זוגית משותפת בה שניכם לוקחים חלק פעיל ואוחזים בהגה הצטרפו אלינו. בנוסף, אם אתם רוצים להפתיע את החצי השני שלכם אם ארוחה בטבע, עם ביקור ביקב או בכל דרך אחרת, שתפו אותנו ואנחנו נשמח לתת לכם מענה לרצונותיכם ולהעניק לכם חוויה זוגית יוצאת דופן.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
טיולי רייזרים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo