icon

יום כיף זוגי ברמת הגולן

זוגיות זה כיף, תחילת הקשר מתחיל עם פרפרים בבטן, התאהבות עצומה שבזמן תחילתו של הקשר חושבים כי לעולם לא תחלוף. אך עם השנים אנחנו נשאבים למציאות היום יומית, השגרה מטבעה נכנסת גם לקשר הזוגי וחייבים לפתח ולשמר את הקשר הזוגי על בסיס קבוע על מנת שלא ייהרס. הבאנו בפניכם כמה רעיונות בשביל יום כיף זוגי ברמת הגולן כדי לחזק ולשמר את הקשר.

סיור בלב הטבע

ישנם דרכים מהנות ומרגשות לחוות את הטבע, ישנם שיעדיפו לצאת לטיול רגלי בשדות, ומסלולי הליכה מרתקים ביופיים וישנם יעדיפו לצאת לטיול רייזרים זוגי בכנרת והסביבה כדי להגיע למקומות מבודדים בשטח. השילוב בין השניים יכול להוות חוויה מרתקת עבור שני הזוג שכן זה מגבש ורומנטי ביותר להיות לבד, אתם והטבע.

מסלולי מים

במדינתנו החמה מומלץ לשלב בטיולים רבים מסלולי מים, אפשר לצאת לשייט בקייאקים בנהר הירדן. אפשרות נוספת היא לצאת למסלול בטבע שבמהלכו ישנה עצירה בנחל או בברכות טבעיות כדי להשתכשך במים הטבעיים. רייזר הצפון מוציאים טיולי בוטיק שהם ממש יום כיף זוגי ברמת הגולן המשלבים במסלולם מעברים בנחלים ויוצרים חוויה מרגשת ומהנה.

ארוחה בטבע

יום כיף אינו כיף ללא אוכל, ברמת הגולן תוכלו למצוא מסעדות רבות המציעות לכם תפריטים עשירים ומגוונים. אם אתם רוצים להפתיע את בן/בת הזוג, צאו למסלול ברייזרים והזמינו מראש ארוחה בלב בטבע שתחכה לכם בהמשך המסלול. בן/בת הזוג יופתעו כל כך שיעריכו את המעשה מאוד.

לינה מפנקת

ישנם מקומות רבים בהם תוכלו ללון ללילה או שניים ברמת הגולן, ישנם מלונות, צימרים רומנטיים ועוד. תערכו סקר שוק לפני שאתם סוגרים לינה ואנחנו ממליצים להסתכל על תמונות החדר ובעיקר על תמונות הנוף הנשקף. תיצרו לכם אווירה רומנטית הכוללת את החוויה של החדר וזמן האיכות של שניכם יחד אך שלבו זאת עם נוף מרתק המשתקף מחלונכם.

אם אתם רוצים להתייעץ, או לקבל רעיונות ליום כיף זוגי ברמת הגולן אתם מוזמנים ליצור עם צוות רייזר הצפון קשר ואנחנו נשמח לעזור לכם לתכנן את מסלולכם ולייעץ לכם על פעילויות נוספות באזור.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
ימי כיף לזוג

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo