icon

איך לתכנן מקום לינה מושלם אחרי יום כיף בצפון

סוף סוף רואים סימנים ראשונים שמגפת הקורונה מתחילה לשגת, וישראלים רבים מנצלים את תקופת האביב הקצרה שיש לנו, לטיול בחיק הטבע. יש כאלה שיעדיפו להשקיע בטיול יומי ליער הקרוב, אבל יש כאלה שמעדיפים טיול ארוך יותר ולתכנן מקום לינה בחאן בצפון, על מנת להימנע מפקקים אינסופיים. אבל איך מתכננים טיול משפחתי כך שהוא יהיה מעניין לכל המשתתפים שתזכרו אותו לטובה עוד שנים רבות?


איזה טיול מתאים למשפחה עם ילדים קטנים?

כל תכנון טוב מתחיל בהבנת הצרכים של המשפחה שלכם. אם אתם הורים צעירים, עם ילדים מתחת לגיל 5, אטרקציות רבות לא יתאימו לכם. קיאקים, טיולי ג'יפים, פיינטבול, לא בשבילכם! התרכזו באטרקציות "רגועות" יותר, כמו מסלולי מים וטיולים בשמורות טבע, קטיף עצמי באזור הצפון או ביקור באגמון החולה.  קחו בחשבון כי ילדים קטנים מתעייפים יותר מהר, ו"הסוללה" יכולה להיגמר די בפתאומיות. לכן לרב יתאים לכם טיול רגוע עם לינה באזור, כי לבלות כמה שעות טובות עם פעוט בפקקי הארץ בסופי השבוע זה אתגר לא פשוט. היתרון בטיול עם פעוטות הוא שניתן להתחיל הטיול מוקדם, כי קטנטנים לא נוטים לישון עד השעה עשר, כמו בני נוער. אם תצאו לדרך מוקדם, יש לכם סיכוי טוב להקדים את הפקקים ואת ההמונים הפוקדים את מוקדי האטרקציות. 

ומה אם הילדים בוגרים יותר?

אם אתם מתכננים טיול משפחתי, והילדים שלכם כבר גדולים, ומתקרבים לגיל ה"טיפש-עשרה", מומלץ להזמין מבעוד מועד כמה אטרקציות שוות, כמו טיול רייזרים או פיינטבול במיוחד אם אתם מגיעים לטיול עם עוד חברים. מדובר באטרקציות לא זולות, אז ההמלצה שלנו היא לתכנן טיול של כמה ימים, כאשר בכל יום תתרכזו באטרקציה אחת, וטיול חינמי אחד בשלל מסלולי הטיול של קק"ל. כך תוכלו לבלות כמה ימים בצפון (או הדרום, אם אתם אוהבים את הנוף המדברי יותר), מבלי להוציא הון תועפות על טיול משפחתי.

 

לתכנן מקום לינה לכל המשפחה


מרכיב נוסף שיש לחשוב עליו, אם אתם רוצים לצאת לטיול של כמה ימים, כדאי לתכנן מקום לינה נוח ולכן קחו בחשבון, שבתי מלון בארץ, לא מתוכננים ללינה של משפחה של 5 אנשים בחדר, ואם אכן תמצאו מלון שישמח לארח משפחה גדולה, מחיר מקום הלינה יכול להיות קרוב ל-1500-2000 ש"ח למשפחה. לכן ישראלים רבים בוחרים לרב באפשרות של קמפינג משפחות בצפון או חאן בצפון. אלו הן אופציות זולות ו"מגניבות" יותר, אבל חשוב מאוד לדעת לבחור את הקמפינג הנכון. הקמפינג צריך להתאים לכם לא רק מבחינת השירותים שהוא מציע, כגון: תאורה, מקלחות עם מים חמים ושירותים, ברזיות מים לשתייה , ושולחנות פיקניק, אלא חשוב מאוד שהוא  יהיה ממוקם מצורה נכונה, בקרבת האטרקציות שבחרתם לטיול זה. כל מטרת תכנון מקום הלינה באזור, היא הגעה מהירה יותר לאטרקציות, על מנת להימנע מעומס מטיילים. 

אם אתם לא אנשי המנגל, מומלץ מאוד גם לתכנן מקום לינה, שבקרבתו תמצאו מקומות אשר יציעו ארוחות בוקר וערב המתאימות להעדפות המשפחתיות שלכם. אך זכרו לבצע הזמנה מראש, כי בעונות השיא, בתי הקפה לא תמיד ערוכים לתת מענה לכל המטיילים.  

מקווים שעזרנו לכם, ונתנו כמה טיפים לתכנון נכון של טיול משפחתי כיפי, שלא ישאיר לכם חור בכיס.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
ימי כיף

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo