icon

מטיילים בצפון? איך תמצאו צימר נכון עבורכם

בעוד שאנשים מסוימים לא יכולים בלי טיסה לחו"ל אחת לחצי שנה, אנשים אחרים חייבים צימר מפנק אחת ל-3 חודשים. מעדיפים צימרים בכל סופ"ש? אשריכם. כך או כך, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור לפני שאורזים מזוודות בכדי לטייל בצפון, בסובב כנרת, רמת הגולן ועוד אזורים נפלאים.

ישנם כל כך הרבה אזורים יפהפיים בארץ ישראל ובצפון הארץ, עד שלפעמים אפשר להתבלבל ולחשוב שהגענו בטעות לחו"ל. אבל אתם כאן בארץ הקודש, בה תוכלו למצוא מגוון גדול של נופים. החל ממדבריות בדרום הארץ, דרך נוף עירוני בתל אביב וכלה בנופים פראיים של צמחיה פסטוראלית בצפון, יש לנו כאן הכול. אם אתם מחליטים להצפין בסוף השבוע הקרוב אז כדאי לכם קודם כל לסגור אצלנו טיול רייזרים אקסטרים בצפון שמתאים לזוגות וגם לכל המשפחה. מה התוכנית אחרי הטיול? כמובן אחרי טיול כזה אתם תהיו עייפים ורעבים ולכן אנחנו ממליצים לכם על צימרים שהם פינוק מהרגע הראשון שנכנסים אליהם ועד שעושים CHECK OUT מהם. קחו לכם כמה טיפים לבחירת הצימר המושלם לסופ"ש הקרוב. נתחיל עם הצימר עצמו, מה הוא כולל?

  1. כדאי לבדוק מה הצימר כולל

האם הצימר כולל מטבחון מאובזר? האם הוא כולל פינת ישיבה בוץ עם ערסל, או אולי פינת BBQ? כך או כך, יהיה כדאי לבדוק את הפרטים האלו. כמו כן, יהיה חשוב לבדוק מה גודל הצימר. צימרים בכנרת ובכל מקום בארץ, בדרך כל מתחילים מגדלים של כ-25 מ"ר.

  1. האם יש בריכה פרטית או משותפת בצימר? אולי ג'קוזי?

בעוד שחלק מהצימרים כוללים בריכות פרטיות, בצימרים אחרים יהיו בריכות משותפות וגם ג'קוזי, לעיתים אפילו הוט-טאב מתחת לכיפת השמיים. אנחנו ממליצים לברר את הפרטים האלו מראש, במיוחד אם אתם מחפשים צימרים בכנרת לזוגות. זוגות בדרך כלל יעדיפו צימרים עם בריכות פרטיות והמון שלווה. הבריכות המשותפות יותר מתאימות עבור קבוצות ומשפחות.

  1. האם הצימר כולל אפשרות לבשל בו?

חשוב מאוד לבדוק האם ישנה אפשרות לבשל בו. חלק מהצימרים לא מאפשרים זאת, בעקבות הספיגה של עשן הבישולים ברהיטים, במיטות ובספות. אם אתם מחפשים צימרים בכנרת עם אפשרות לבשל בהם, אנחנו ממליצים לאתר צימר בכנרת עם מטבח חוץ גדול. ישנם מתחמי צימרים עם מטבחי חוץ ענקיים שכוללים טבונים לפיצות, רשתות גריל BBQ של מסעדות, תנורים וכל מה שצריך.

  1. האם הצימר כולל ארוחות?

יש צימרים שכוללים ארוחות בוקר וערב, בעוד שצימרים מסוימים לא מאפשרים לקבל ארוחות. אם מצאתם צימר בכנרת שאהבתם אבל הוא לא כולל ארוחות, יהיה כדאי לבדוק מסעדות טובות באזור. מעבר למתחמי צימרים בכנרת מפנקים במיוחד, יש גם לא מעט מסעדות אותנטיות של דגים, בשרים, אוכל דרוזי ועוד. לא חסר איפה לרפד את הבטן. בין אם תחליטו על צימר כזה או אחר, יהיה כדאי להזמין מקום לפחות חודשיים מראש. ישנם מתחמי אירוח שמצריכים גם הזמנה של שלושה חודשים ועד חצי שנה מראש.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי גיבוש

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo