icon

הדרכות נהיגת שטח – בואו להפוך אטרקציה חד פעמית לתחביב חדש

נהגים ונהגות רבים מחפשים פעילויות ואטרקציות שונות המעלות את רמות האדרנלין והדופק, גורמות לגוף להתעורר ומגבירות את תחושת החיוניות והחיים. בין הפעילויות ניתן למצוא נהיגה בטרקטורונים או נהיגה ברייזרים, רכיבה על אופנים או אופנועי שטח, נהיגה בג'יפים ועוד. אבל יש כאלו שרוצים לקחת את האטרקציה רחוק יותר ולהפוך אותה לתחביב – לשם כך הדרכות נהיגת שטח לנהגים חסרי הניסיון אחד מהדגשים החשובים בכל מה שקשור לאטרקציות ונהיגת שטח זה הנושא של בטיחות בנהיגה, כאשר הכוונה היא גם בטיחות של כלי הרכב וגם של המשתמשים שכן האחד קשור ומשפיע על השני. אחד מהדברים שעוזרים לשמור על בטיחות בנהיגה זה ציוד רכיבת שטח, ציוד המתאים גם לסוג כלי הרכב בו נוהגים וגם המקומות בהם נוסעים. כמובן שיש הבדל בין ציוד של כלי רכב ממונע לעומת כלי רכב כמו אופניים.

מה עושים בהדרכות נהיגה בשטח?

הדרכות נהיגת שטח הינן הדרכות אשר מטרתן ללמד אנשים כיצד לנהוג נכון בכלי רכב בשטח שאינו כביש רגיל. הדרכות נהיגת שטח עוזרות לנוהגים בכלי רכב שונים בשטח, בין אם מדובר על נהיגה בג'יפים, טרקטורונים או כל כלי אחר הנוסע בשטח, לעשות זאת בצורה כיפית, מהנה והכי חשוב בטוחה. למעשה הדרכות נהיגת שטח יכולות להיות גם לאנשים מקצועיים אשר עוסקים בכך ביום יום, גם לחובבנים אשר עושים זאת בסופי שבוע חגים או טיולים, וגם לאנשים אשר נוהגים נקודתית בכלי רכב בשטח במסגרת טיול או פעילות גיבוש מטעם העבודה וכדומה.

האם זה בשבילי?

הדרכות נהיגת שטח חשובות מאוד בעיקר עבור אנשים אשר נוהגים בשטח באופן קבוע ותדיר. ככל שנצברת מיומנות בנהיגת שטח כך עולה ההנאה מהנהיגה אך גם הבטיחות והיכולת להתמודד עם אתגרים שונים במהלך הנסיעה. כמו כן אנשים אשר מוציאים קבוצות לטיולי נהיגת שטח אשר יעברו הדרכות באופן קבוע יפתחו מיומנויות אשר יעזרו להם בהדרכה של נהגים עם פחות מיומנויות. גם אנשים אשר במסגרת התחביב שלהם נוהגים הרבה בשטח יכולים ליהנות ולשפר מיומנויות ויכולות על ידי הדרכות נהיגת שטח בין אם מדובר על נהיגה בטרקטורונים, אופני שטח או כל כלי אחר.

למה חשוב לשים לב בנושא של בטיחות ורכיבת שטח?

שימוש בכלי רכב דורש מיגון והגנות שונות. כמו שבעיר כל אחד שרוכב על אופניים משתמש בקסדה, מגיני ברכיים וכדומה מה שנקרא מיגונים לאופניים כך גם בנהיגה בשטח, יש כלי מיגון המיועדים גם לשמירה על האדם וגם לשמירה על כלי הרכב בו נוהגים. למשל בטיחות בטרקטורונים היא שונה מבטיחות של אופני שטח או ג'יפים סגורים, ציוד רכיבת שטח של אופנועי שטח שונה מציוד של רייזרים. מבחינת בטיחות חשוב לשים לב שכלי הרכב אכן מותאם לנסיעת השטח, שבולמי הזעזועים איכותיים ומותאמים לנסיעה בשטח, שיש הגנה על המנוע שלא יגרמו נזקים שונים במהלך הנסיעה, שכלי הרכב יציב כדי למנוע התהפכות ועוד.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
ימי גיבוש

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo