icon

השכרת אופנועי שטח

השכרת אפנועי שטח – חופש הוא לנסוע לאן שאתם רוצים ללא הגבלות. מי שרוצה לצאת לחופש האולטימטיבי מדי פעם וללא הגבלות חייב להתנסות באפשרות של השכרת אופנועי שטח כדי לחוות את השטח בכל מקום בארץ. ההתבודדות בטבע, חווית שטח, בנסיעה רציפה ללא מכשולים , זה בדיוק מה שאתם צריכים אחרי כל כך הרבה זמן בבית וללא פעילות מאווררת. הצפון והדרום שניהם מושלמים לנסיעת שטח כזאת בכל כלי רכב שתרצו לשכור ולנסוע לבד או עם חברים. זו ההזדמנות שלכם לפתוח את האביב בדרך הטבעית והמרעננת ביותר שאפשר – נסיעה למרחבים.

השכרת אופנועי שטח היא התגשמות של אהבה

טיול בשטח מיועד לא רק לחובבי ספורט אתגרי אלא לכולם כי זאת ההזדמנות שלנו להתחדש וליהנות מאוויר צח ומהדבר הכי חשוב שאפשר להעניק לעצמנו – התנתקות מוחלטת מהיום יום ומהשגרה השוחקת. האדרנלין שיש לנו לאחר נסיעה בשטח הוא הדבר הבריא ביותר כשהוא מגיע מסיבה מוצדקת ולכן אין כמו נסיעת שטח בין ההרים והגבעות, בתוך נחל או ליד שדה ירוק שמחמם את הלב. השכרת אופנועי שטח מתאימה בישראל למי שאין לו כלי רכב כזה משלו והיא מיועדת לכל מי שיש לו לא רק רישיון אלא גם ניסיון ואהבה לסוג כזה של נסיעה.

נסיעה שהיא כולה פרגון עצמי

השכרת אפנועי שטח בצפון תיקח אתכם ישירות אל כל המקומות שנהנו משפע של גשמים והם פורחים כעת וירוקים מתמיד. זו המטרה העיקרית של הנאה מהטבע בארצנו ומהחופש המוחלט שיש בנסיעה בשדות ובשטחים הפתוחים. בלי רמזורים, בלי צמתים, בלי שילוט כמעט ורק אתם וסימני הדרך שמוכרים לכם בוודא. נסיעה כזאת כדאי לפרגן לעצמכם לפחות פעמיים בשנה כדי לראות מה מתחדש בטבע הישראלי.

למידע נוסף – ראו גם: טיולי טרקטורונים

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
טיולי אופנועים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo