icon

טיולי אופנועי שטח      

ישראלים אוהבם אתגרים ופעילות בשטח ולכן טיולי אופנועי שטח הם כל כך פופולריים בישראל ולא רק כשהם נוסעים לחופשות במדינות אחרות. כשאנחנו נוסעים לחופשה פעילה כזאת אנחנו רוצים לעשות את זה בנופים היפים ביותר שיש בישראל והם ללא ספק נמצאים בצפון. הם גם נחשבים ליפים ביותר לאורך כל השנה וקל לטייל בהם בגלל מזג האוויר הנעים והמרענן אנחנו מוצאים בהם גם הרבה אטרקציות בטבע שכיף לרכוב ביניהם על אופנועי שטח ולגלות אותם במסלולים השונים. את כל זה כדאי ומומלץ לעשות בעזרת חברות השכרה שמאשרות לכם לשכור צוד תקין ובעל ביטוח ואחריות שמתחזקת את האופנועים שלה. כך תוכלו להבטיח את הבטיחות וההנאה המלאה מכל טיול כזה.

לאן לטייל על אופנועי שטח?

הצפון שלנו יפה ומגוון ומציע נופים שונים ותצורות שטח שמתאימות לרכיבה על אופנועי שטח בכל הרמות ולכל הגילים. יש מסלולים קלים יותר ללא הרים ומדרונות תלולים ויש מסלולים שמתאימים יותר למי שמחפש פעילות אתגרית יותר. מסלולים אלה נמצאים בצפון, בכנרת, ברמת הגולן, בעמקים, בגליל המערבי, בגליל התחתון ובחרמון ובכל מקום שיש בו נחלים, שמורות, מעיינות ומאגרי מים שמותר לבקר בהם. חשוב כמובן לשמור על הטבע ולכן מסלולים אלה מסומנים ומורשים למי ששומר על החוק ונוסע בהם ללא פגיעה בטבע ובנוף.

להתאחד עם הטבע

אופנועי שטח מציעים לכם חוויה מיוחדת יותר מאשר רכיבה מהירה בלבד בכבישים פתוחים וגדולים. הנסיעה עליהם במקומות פתוחים כמו בצפון מאפשרים לכם להתנסות בכל מיני אפשרויות לאתגר את עצמכם בטיפוס ובירידה ויש כמובן גם מקצוענים שאוהבים לנסות אקרובטיקה ואופנועים מיוחדים לרכיבת שטח. כשאתם שוכרים אופנועי שטח לטיולים אלה אתם יכולים להתחבר עם מקצוענים בתחום זה ולהתנסות בכל מיני חוויות שרק רוכבי אופנוע שטח מכירים ואוהבים. אתם יכולים לצאת בחבורה של חובבי טיולי אופנועי שטח ולנסוע לכל מקום בצפון כדי לבחון את היכולות שלכם וכדי ללמוד כיצד לשלוט בכל האפשרויות שמציעים אופנועים אלה. זאת אחת החוויות המסעירות ביותר שאפשר לחוות מבלי לטוס לחו"ל אלא קרוב לבית ולכן אפשר לנסוע לשם מדי שבוע לבד או עם חברים.

איך עושים את זה?

ישראל יש כמה חברות שמתמחות בכך ולכן מומלץ לברר על השכרת אופנועי שטח מהחברות הטובות והמנוסות ביותר. יש להן בדרך כלל את האופנועים הטובים ביותר בתחום זה ואתם יכולים להיות בטוחים בתחזוקה ובביטוח שיש עליהם. חברות שאוהבות כלי רכב שמותאמים לשטח בדרך כלל מארגנות גם טיולים על אופנועי שטח וכלי רכב אחרים וכדאי לברר אילו טיולים מרתקים אתם יכולים למצוא אצלן. כשאתם בוחרים השכרת אופנועי שטח בצפון בחרו חברה שיש לה מסלולים מגוונים כדי שתוכלו לנסות בכל שבוע מסלול אחר ולשפר את הנהיגה שלכם בשטח על אופנועים. זאת ללא ספק חוויה נהדרת לרכוב בצפון בכל עונה בשנה בטבע כזה.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
טיולי אופנועים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo