icon

טיולי ג'יפים למשפחות ברמת הגולן

היום כשהילדים מחוברים לטלפונים הניידים כמעט כל היום, הם משחקים בהם, עושים שיעורים, מדברים עם חברים בשיחות וידאו וכדומה, אנחנו ההורים מחפשים דרכים לנתק אותם מהמסך הממכר הזה ולתת להם חוויה קצת יותר דומה לילדות שלנו. טיולי ג'יפים למשפחות ברמת הגולן הם דרך נפלאה להחדיר בילדנו את האהבה לטבע ולהכיר את השטח.

נכון שאי אפשר לעשות הכללות אבל מרבית הילדים של היום לא יודעים או לא באמת חוו את הטבע כמו שאנחנו חווינו כילדים או לפחות כמו שאנחנו היינו רוצים שיחוו. אם הטבע חלקם מכירים משיעורי בית הספר והטילים הכיתתיים, חלקם מכיר את הטבע ממסך הטלוויזיה כישנה תכנית מעניינת על בעל חיים כזה או אחר אבל כמה מהם באמת יצאו לטבע וחוו את האדמה, האוויר הצמחייה ובעלי החיים הקטנים שמטיילים על הארץ או אפילו הגדולים יותר המתעופפים מעל ראשם?

טיולי ג'יפים למשפחות ברמת הגולן – משפחות, בואו להכיר את הצפון בדרך אחרת!

טיולי ג'יפים למשפחות ברמת הגולן הן חוויה מעשירה ומיוחדת עבור ילדכם להכיר את השטח, את הטבע כפי שהוא. הנסיעה בג'יפים מאפשרת לשלב גם את הקטנטנים שבבית לנסיעה חווייתית ומעצימה. הרי כונו זוכרים את האושר הגדול שהיה על פנינו כשיצאנו לראשונה לטיול ג'יפים עם כל המשפחה בילדותנו, העניקו את אותה החוויה גם לילדכם.

יום חול, יום חג או שבת, אנחנו ברייזר הצפון מוציאים טיולי בוטיק בכל ימות השבוע. אנחנו מציעים מספר מסלולים מריבים המאפשרים לילדכם לחוות את הנסיעה במסלולי השטח היבש, את השכשוך במי הנחל וביצירת חוויה מרתקת עבור כל המשפחה.

טיולי ג'יפים מודרכים

לאורך כל המסלול אנחנו מלווים אתכם, אנחנו עושים עצירות קצרות לתמונות והסברים על השטח, על הנוף ועל הסביבה בכלל. בין אם זה מטעי המנגו והליצ'י, תצפיות לאורך כל הדרך ונוף הכינרת הנמצא למרגלותינו. הסביבה היפיפייה כל כך מתאימה לחוויה משפחתית ולילדים מהווה עניין גדול.

למה לבחור ברייזר הצפון?

מסלולי הטיולים שלנו מרהיבים ומיוחדים, אנחנו עם ניסיון רב שנים מכירים כל אבן וסלע באזור הצפון. אנחנו מזמינים אתכם לצאת לחוויה בלתי מתפשרת עבורכם ועבור ילדיכם, בואו אתנו לטיולי ג'יפים למשפחות ברמת הגולן והכירו את הרמה כפי שלא הכרתם לפני כן. חייגו 073-7781110

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
השכרת אופנועי שטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo