icon

טיולי טרקטורונים בכנרת

אחת מנקודות התיירות הפופולריות ביותר בישראל היא הכנרת, הא בעלת סיפורים היסטוריים רבים, בעלת יופי מרשים והיא אחת הנקודות המרעננות ביותר שניתן לבקר באזור הצפון של מדינתנו היפה. אם אתם יוצאים ליום כיף בצפון, אם אתם מחליטים לעשות קמפינג בסוף השבוע, יוצאים עם חברים או עם בני המשפחה, טיולי טרקטורונים בכנרת הם חוויה בלתי נשכחת.

ישראלים רבים וגם תיירים מחו"ל מגיעים לבקר בכנרת, לשחות במי הכנרת הצוננים והנעימים, לצאת לשייט קצר בסירה או בקייקים ואפילו סתם ככה ליהנות מהשמש החמימה באחד מחופי הכנרת. ניתן לעשות הרבה מאוד בפעילויות בכנרת בהתאם לחברי הקבוצה או גילאי בני המשפחה.

מה אפשר לעשות באזור הכנרת?

בחופי הכנרת תוכלו למצוא פעילויות רבות המתאימות לגילאים שונים. אם החלטתם לצאת לטיול משפחות, תוכלו לעשות קמפינג באחד מחופי הכינרת המאושרים לקמפינג, תוכלו לצאת כמה משפחות יחד כדי שהילדים יוכלו לשחק יחדיו ולכם ההורים יהיה זמן איכות עם חבריכם בו זמנית.

חוץ מהחוויה של לינה באחד מחופי הכנרת תוכלו לצאת לטיולי טרקטורונים בכנרת, לחוות את השטח בנהיגה עצמית וחווייתית ולאפשר לילדיכם לחות את הטבע מקרוב. יציאה לטיול בשטח מעניק לילדכם זווית חדשה עם הטבע, לחוות את הנסיעה בטרקטורונים ולהעביר טיול מרתק במיוחד.

אטרקציות במים הן חלק בלתי נפרד מביקור בכנרת, בין אם אתם בוחרים לגשת לחברה המפעילה פעילויות במים באחד מחופי הכנרת ובין אם אתם מחליטים להביא מהבית אבובים או מזרון מתנפח, תמיד נחמד להעביר כמה שעות עם שחייה בכנרת ומשחקים במים במיוחד בימי הקיץ החמים .

חשוב לטייל באחריות

לכל טיול שאתם בוחרים לצאת קחו אתכם תמיד מים, אנחנו לפעמים כל כך נהנים שאנחנו שוכחים לשתות, שימו לעצמכם תזכורת בנייד לזמני שתיית מים וודאו כי כולם שותים. אם אתם נוסעים ברכב פרטי תמיד טוב שיש אזרה ראשונה ברכב. שמרו בנייד מספר טלפון להצלה וחילוץ באזור טיולכם.

רוצים לדעת יותר על טיולי טרקטורונים בכנרת?

אנחנו חברת רייזר הצפון מוציאים טיולי טרקטורונים בכנרת ובסביבה, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם עם כל המידע על טיולי השטח החווייתיים שלנו.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo