icon

טיולי רייזרים או טיולי טרקטורונים? מה ההבדל?

שטח מדינת ישראל אולי קטן באופן יחסי למדינות אחרות אולם אדמת הארץ היקרה שלנו משופעת בשטחי דיונות, סלעים, שבילי אפר ותנאי שטח נהדרים המושכים אליהם אנשים רבים. אלה יכולים להיות בני נוער ותיירים המגיעים בעיקר לאזורי הדרום והצפון לטיולים בשטח ועד לרוכבי אקסטרים אשר חיים את האדרנלין מדי יום. טיולי השטח הפופולריים ביותר נעשים באמצעות כלי רכב המתאימים לנסיעות אלה, בדרך כלל יהיה מדובר בטרקטורונים או רייזרים. מה ההבדל בין כלי רכב אלו וכיצד זה משפיע על סוגי הטיולים שניתן ליהנות מהם? ב3 הדקות הקרובות ננסה לענות על כך.

ההבדל בין טיולי רייזרים לטרקטורונים

ההבדל בין טיולי רייזרים לטרקטורון וכיצד זה משפיע על האופציה לטיולים?

כאשר אנו באים לתכנן נסיעת אקסטרים בשטח, טיול או אטרקציה מלהיבה הקשורה ברכבי האקסטרים הללו אנו רוצים לבדוק את ההבדל בין הרכבים כיוון שזה ישפיע משמעותית על סוגי הטיולים שנוכל לבצע.

  • טרקטורון – רכב שטח נהדר הכולל 4 כללים, דומה בסוג הנסיעה בו לאופנוע אולם כולל מושב מעט מרווח יותר. הטרקטורון כולל כידון המשמש כהגה לפניות וכיוון הנסיעה כאשר אחת הידיות בטרקטורון היא זו המפעילה את המצבר ומניעה אותו בעת סיבוב הידית. בדרך כלל יהיה על הטרקטורון אדם אחד שהוא הנהג וזהו אולם לעתים ניתן להעלות זוגות היושבים אחד אחרי השני בנסיעה רגועה יותר.
  • רכבי רייזר – אלו רכבי שטח משודרגים המשלבים בין העוצמה והביטחון של רכבי הריינג'ר לבין ההתאמה לשטח והגמישות של הטרקטורון. רכבים אלו יכולים להגיע למהירות גבוהה יותר בדרך כלל, לבצע פניות מהירות יותר, לנסוע גם בשבילים קשים יותר כולל שבילים בוציים או בין סלעים והם מספקים גם רמת בטיחות גבוהה יותר. רכבי הרייזר הקטנים כוללים 2 מושבים זה לצד זה וישנם גם רכבים גדולים יותר הכוללים 4 מושבים המתאימים לאטרקציות משפחיות בשטח.

ארגון טיולי רייזרים

ארגון טיול רייזרים או טרקטורונים בצורה נכונה:

כעת לאחר שהכרתם את סוגי הרכבים והבנתם פחות או יותר למי כל אחד מהם מתאים תוכלו להתחיל לארגן את טיול השטח שלכם. ראשית הכינו רשימה של כל מי שמגיע וצרו קשר עם החברה לוודא שיש להם מספיק רכבי שטח בהתאם לכמות האנשים המגיעים. דבר נוסף שתרצו לדאוג לו קרוב לוודאי יהיה אזור לינה. במיוחד אם אתם מגיעים מאזור אחר בארץ ורוצים כבר להפוך את יום הכיף שלכם לסוף שבוע כיף או ליום כיף מלא שבו תשנו באותו האזור ותחזרו הביתה למחרת כאשר אתם ערניים יותר וכשרים לנהיגה. לבסוף כדאי לדאוג לאטרקציות נוספות לשילוב באזור אליו אתם הולכים וכן עצירות לאוכל.

 

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
ימי כיף
serv_img
ימי כיף לזוג

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo