icon

טיולי רייזרים בכנרת

מזג האוויר בארץ מאפשר לנו לצאת לטייל כמעט בכל יום לאורך השנה. הנופים מעט משתנים, האוויר מסביב משנה את ריחו והחוויה אחרת אם מטיילים באותו המקום בקיץ ופעם נוספת בחורף. בכל טיול תוכלו גם לשלב אטרקציות כמו טיולי רייזרים בכנרת או טיולי ג'יפים. אספנו עבורכם כמה המלצות חמות וצוננות לטיולים שניתן לערוך כל השנה בצפון הארץ.
צפון הארץ מחולק לכמה אזורים כל אזור מאופיין בנופים שונים וכולם מרתקים.

נתחיל בראש הנקרה:

בנקודה הצפונית ביותר של קו החוף של ישראל נמצאת שמורת טבע שהיא אתר תיירותי שוקק ורב אטרקציות. בשמורה ישנו מצוק תלול שיורד אל תוך גלי ים התיכון ויוצר מראה יפיפה וכמובן שלא ניתן לבקר בראש הנקרה מבלי לעבור בנקרות המיוחדות והמרהיבות על הרכבלים שלוקחים אותנו אליהם ומהם. בנוסף, תוכלו להאזין לסיפורי ההיסטוריה של המקום במיצג אורקולי.

המלצות לטיול באזור הכינרת:

ניתן לצפות על יופייה של הכינרת מזוויות שונות ממושבים וקיבוצים הנמצאים מעליה. אחד האתרים היפיפיים לצפות בכנרת זה מהאזור הצפוני שלה. תוכלו לצאת לטיולים רבים ומגוונים באזור באופן עצמאי או מודרך. טיולי רייזרים בכנרת למשל מאוד פופולריים. תוכלו לפנות אלינו רייזר הצפון טיולי בוטיק להתאים את מסלול הטיול המתאים ביותר עבורכם. המסלולים יוצאים ממושב אמנון עוברים בנקודות תצפית מרהיבות של הכינרת ועוד נקודות נוספות רבות לאורך כל המסלול.

טיולים עם לינה מחוץ לבית

תוכלו למצוא אתרים רבים ללינה באזור הצפון של ארצנו. מהגליל המערבי ועד רמת הגולן, מהגליל התחתון ועד הגליל העליון. ישנם צימרים רבים שניתן לשריין לינה באינטרנט או בשיחת טלפון פשוטה ואפשר לחוות לינה מחוץ לבית בטבע בקמפינג לכל המשפחה. ישנם אתרים רבים עבור משפחות לקמפינג מסוגר כמו בכפר בלום או בחמת גדר ואם חשקה נפשכם לעמק יזרעאל תוכלו למצוא את הגן הלאומי עיין חרוד.

האפשרויות לטיולים ואטרקציות מגוונים ורבים לאורך כל השנה. צאו לטיול עם כל המשפחה עם לינה בחוץ או טיול ליום אחד ושלבו טיולי רייזרים בכנרת או רכיבה על סוסים. אתם מוזמנים לצור קשר עם צוות רייזר הצפון בטלפון 073-7781110 כדי לצאת לטיול הבא בצפון ולצאת עימנו לחוויה בלתי נשכחת ומהנה.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי גיבוש
serv_img
ימי כיף
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי כיף לזוג

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo