icon

טיול רייזרים בכנרת

איזו הרגשה נפלאה לצאת לטיול בשטח הפתוח, ליהנות מהטבע הפרוס לפניכם, בימים החמים לקפוץ לשכשוך במי הכינרת, להצטנן מעט ולהמשיך בטיול רייזרים בכינרת והסביבה. בואו ליהנות מטיולי טבע בצפון הארץ שיתאימו לזוגות, משפחות ובכלל לקבוצות מכל שכבות הגילים.

מדינתנו הקטנה התברכה בנופים עוצרי נשימה, אנחנו ברייזר הצפון מעניקים לכם טיולי רייזרים בנהיגה עצמית איכותיים וייחודיים באזור הכינרת וסביבתה. אנחנו יוצאים ממושב  אמנון בצורה מסודרת אחרי שאתם ממוקמים ברייזרים, לאחר הדרכה קצרה לתפעול הכלים, ויוצאים לנסיעת שטח מהנה ומרגשת.

איפה עוברים ומה רואים?

נתחיל ביציאה מהמושב וכניסה למטעי מנגו וליצ'י שבמושב אלמגור, בעונה נוכל לראות את הפירות הגדלים על העצים ומקנים להם מראה יפיפה וייחודי עם נגיעות צבע כמו באומנות של הטבע. בהמשך, נחצה את גשר אריק לבקעת בית צידה כשהנוף סביבנו ילווה אותנו לכל אורך הנסיעה. בשלב מסוים של המסלול אנחנו חוברים לנחל הזאכי והנסיעה תהיה חלקה במי הנחל וחלקה מחוץ לנחל, שם נעשה עצירה להשתכשך במי הנחל.

למי זה מתאים?

טיול רייזרים בכנרת מתאים לכל שכבות הגילים, אופי הטיול בהתאם לאופי הקבוצה. אם אתם יוצאים לטיול משפחות תוכלו לצאת עם הסבים והסבתות לטיול ביחד עם הקטנטנים שבמשפחה. אנחנו ממליצים על גיל מינימלי של שנתיים עם כיסא בטיחות המותאם לגיל הרך.

זוגות שיוצאים איתנו לטיולי רייזרים חוזרים עם חוויה זוגית רומנטית במיוחד. אם אתם רוצים להעניק לחצי השני שלכם חוויה רומנטית צרו איתנו קשר מבעוד מועד ונוכל לעזור לכם לתכנן לכם את המסלול המושלם עבורכם.

קבוצות חברים שמגיעים אלינו יוצאים יחד לחוויה מלאת הומור כשהדגש העיקרי הוא לעשות פאן. אפשר להזמין מראש אירוח בדואי או ביקור ביקב על מנת שכל חברי הקבוצה ייהנו יחד מישיבה בצוותא.

אנחנו ברייזר הצפון מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולשריין מקום לטיול רייזרים בכנרת הבא שלכם. נשמח להתאים את המסלולים שלנו לפי אופי הטיול שלכם ולפי חברי הקבוצה. בנוסף, אנחנו עורכים ימי גיבוש וימי כיף לפרטיים ולחברות, נשמח לעמוד לשירותכם לכל טיול שתרצו. התקשרו עוד היום ל 073-7781110

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
ימי כיף
serv_img
השכרת אופנועי שטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo