icon

טיול רייזרים בצפון – ולמה לא תוכלו להפסיק לדבר על הטיול הזה

טיול רייזרים בצפון נכנס לרשימת האטרקציות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות, והמודעות לקיום הטיול מהסוג הזה רק עולה, כשאוהבי טיולים אטרקציות ואתגרים מבקשים ומחפשים אחר הפעילות הזו יותר ויותר לאחרונה.

 

היופי בטיול רייזרים בצפון הוא שאפשר להתאים את אופי הטיול לכל מיני סוגי אנשים – בין אם מדובר בזוג שנסע לחוות יום כיף זוגי בצפון, או סתם קבוצת חברים שהתאספו יחד ומחפשים פעילות מגניבה ובלתי נשכחת.

גם עבור חברה המעסיקה צוות עובדים ומחפשת רעיונות לאטרקציות בימי גיבוש לקבוצות קטנות, יציאה ותכנון של טיול רייזרים בצפון זה רעיון מושלם לימי גיבוש לחברה.

למה דווקא בצפון?

כיום טיול רייזרים זו אחת האטרקציות המובקשות ביותר באיזור הצפון והסיבה לכך היא בעיקר כי בצפון הארץ ישנם שטחים רבים ומרווחים לנסוע בהם. הפעילות הזו פופולרית מאוד בקרב כמעט כל אחד – זוגות, צוותי עובדים של חברות קטנות, עסקים בינוניים או תאגידים גדולים, משפחות, קבוצות חברים וכדומה.

הפעילות הזו ממריצה וכיפית ובהחלט ממריצה את הדם ומשאירה טעם לעוד, ולכן רבים בוחרים בה.

 

באיזה מקומות בדיוק ניתן למצוא טיול רייזרים מגניב בצפון?

תוכלו למצוא הרבה מקומות באיזור חיוג 04 במיוחד שמתאימים לטיול רייזרים, מאחר והטבע שם ירוק והנוף יפייפה ומעתיק נשימה כמעט בכל ימות השנה, ומנגד ישנם איזורים יפייפיים וחומים יותר עם שטח חולי רב ורחב, מושלם לטיול רייזרים!

לא משנה אם מדובר בגליל התחתון שם האיזור הררי ומאתגר יותר, קיימים בגליל התחתון ובייחוד באיזורים של עמק יזרעאל וסובב, הרים מאתגרים במיוחד שפופולריים בקרב אנשים שאוהבים לטייל ולטפס רגלית, כמו הרי הגלבוע למשל- אך בטח שהם מושלמים גם לטיול רייזרים בצפון.

גם איזור עמק הירדן, סובב כנרת הוא בעל איזורים מדהימים ומרהיבים, חלקם ירוקים וחלקם צהבהבים בעיקר בגלל החום האופייני למקום, טיול רייזרים בצפון יהיה שם פשוט מושלם!

 

איך לארגן טיול רייזרים בצפון?

כשאתם מתאספים קבוצת אנשים שמעוניינים לעשות טיול רייזרים, כדאי לעשות זאת בעזרת חברה מקצועית בתחום שתדע לכוון אתכם גם גיאוגרפית וגם מבחינת תכנון ואירגון כל הפרטים בצורה הטובה ביותר שמתאימה לקבוצה שלכם, כך שכל מה שישאר לכם זה לצאת ולהנות, לצעוק לקפוץ ולצחוק כל הדרך אל חיק הטבע והרייזר.

אנחנו בחברת רייזר הצפון מתמחים בדיוק בתחום הזה, ודואגים לתכנן עבורכם את הטיול המושלם והמהנה ביותר שרק אפשר, גם אם אתם מרגישים קצת אבודים בכל ההיצע, של החברות, של המקומות, של התנאים, אנחנו כאן כדי לתת לכם את המענה לכל השאלות והתהיות הללו.

 

מה התנאים?

חשוב לנו לומר ולציין כי הטיול יוצא לדרך רק בקבוצות קטנות של ארבעה. אנחנו משתמשים ברייזרים ובכלים החדשניים והאיכותיים ביותר, כך שתוכלו לחוות את ההרפתקאה שלכם במלואה.

יש אפשרות לשכור רייזרים בכל מיני תנאים שונים- אם מדובר בימי גיבוש לחברה, יש ברשותנו רייזרים מתאימים במיוחד לימי גיבוש לקבוצות קטנות כך שעם החלוקה הנכונה רק נותר לכם לעלות על הרייזר ולהתניע.

גם זוגות יכולים לזכור רייזרים ולצאת לטיול רייזרים בצפון הירוק והנדיר של ארץ ישראל. ולמרות שיש שיגידו שזו לא בדיוק חוויה זוגית סטנדרטית- טיול כזה יכול להיות רומנטי וכיף לא פחות מערב רומנטי זוגי ושקט במסעדה מפונפנת. בעצם.. אפשר לשלב את שניהם ולאכול ארוחה מטריפה בצפון בדיוק אחרי שסיימתם את מסע הרייזר.

חשוב לציין כי הנהיגה ברייזרים מותנית לבעלי רשיון נהיגה ומגיל 21 ומעלה, כאאשר בלי קיום תנאים אלו לא תוכלו לעלות ולנהוג.

איזה סוגי מסלול יש בצפון?

דווקא בגלל שהצפון כה מגוונים בנופים שלו ותנאי הדרך, מבחר האפשרויות הוא רחב. אתם יכולים לבחור במסלולים מעניינים מאוד כשמדובר בימות הקיץ החמים, תוכלו לבחור במסלולים המשלבים מעיינות ונחלים ולהתרענן מהמים בדרך, או במסלול אתגרי יותר שמכיל בתוכו נסיעה בשבילים מהירים, כאשר ידוע שהמהירות מקררת את האוויר ולכן זה מתאים מאוד לקיץ.

לשאר ימות השנה תוכלו לבחור גם במסלולי נוף ופסגות ולהנות גם בתנאים קרירים יותר מהנופים המשגעים של הצפון.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo