icon

טיולי רייזרים בצפון לבר / בת מצווה

הילדים גדלים בקצב מסחרר, לא שמים לב והופ הם כבר בני מצווה. כבר שנים ישנו הטרנד לקחת את המתבגרים לטיול בר מצווה או בת מצווה בחו"ל, ההוצאה כלכלית ענקית, לא תמיד ימי החופש שאנחנו ההורים צריכים לקחת עבור הטיול מסתדר עם לוחות הזמנים עם העבודה, סידור עבור הילדים הקטנטנים שנשארים בבית ועוד סידורים נוספים רבים. קחו את המתבגרים שלכם לחוויה ארץ ישראלית, לטיול רייזרים בצפון בו הם ירגישו חיבור לאדמת ישראל, יבלו עם חבריהם שחוגגים איתם את הגיל המיוחד ותיצרו להם חוויה קבוצתית לכל בני גילם.

ההוצאות עבור טיולים בחו"ל הם גדולות מאוד, לא לכולנו יש את האפשרות לממן את הטיול בר מצווה או בת המצווה עבור היקרים לנו מכל, לפעמים אנחנו נאלצים לדחות זאת לעונה אחרת או שנה שנתיים מאוחר יותר כי התקציב המשפחתי לא בהכרח מאפשר זאת עכשיו, לפעמים זה לא עניין של תקציב אלא סידורים משפחתיים כמו רק נולד האח הקטן או יש אירוע משפחתי אחר שאתם לא יכולים בשלב זה לעזוב את הארץ לכמה ימים.

בטיול רייזרים לבר מצווה המתבגרים ייהנו מחוויה יוצאת דופן, הם אוהבים אקסטרים, הטבע הנגלה בפניהם מהמם ביופיו וכל זה במדינתנו הקטנה. ליצירת חוויה משותפת עבור הבנים והבנות שלכם, התקבצו עם כמה הורים מבני ובנות הכיתה של ילדכם, ותארגנו למתבגרים שלכם טיול רייזרים בצפון שהם יתרגשו בו יחד, יבלו יחד ויזכרו אתכם כהורים הכי מגניבים בעולם.

טיול בר מצווה עם המשפחה, דרך נוספת שאתם יכולים לחגוג למתבגרים שלכם היא עם כל המשפחה, הוציאו טיול רייזרים בצפון עם כל המשפחה, תוכלו לעשות עצירה לפיקניק או לקפה ותה בשטח עם עוגה שתביאו. רייזר הצפון מוציאים טיול בוטיק, טיולים המשלבים נופים מרהיבים לאורך כל המסלול, עצירות תצפית מהממות וכל זה באווירה שמחה ומהנה. אם יש לכם רעיון לחגוג את בר המצווה או בת המצווה בשילובים אחרים, צרו קשר עם רייזר הצפון והם יוכלו לייעץ לכם על רעיונות נוספים על מנת להפתיע את החוגגים.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
ימי כיף לזוג

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo