icon

3 רעיונות בשביל טיול רייזרים זוגי

ימות השבוע חולפים כל כך מהר אנחנו רצים ממקום למקום, העבודה לוחצת אותנו לעמוד ביעדים, אנו חוזרים הביתה מותשים, לעשות קניות לבית וסידורים, להוריד את הכלב, להשכיב את הילדים לישון ועוד מטלות רבות במהלך השבוע שאנחנו מרגישים לפעמים שאין לנו רגע אחד לעצמנו.  אז מתי אפשר להשקיע בזוגיות בכל זה? אספנו עבורכם במאמר זה 3 רעיונות לטיול רייזרים זוגי שישנה לכם את האווירה ויוציא אתכם מהשגרה.

השגרה רודפת אותנו ואנחנו נשאבים אליה בלי לשים לב על אוטומט. כדי להשקיע בזוגיות אנחנו צריכים לפנות את הזמן, לתכנן את זה מראש במיוחד כשיש ילדים בבית וצריך לדאוג לבייביסיטר או סבתא שתשמור ליום אחד. טיול רייזרים זוגי יכול להוציא אתכם מהשגרה ולהעמיק את הקשר הזוגי בינכם כדי שכשתחזרו הביתה תהיו חזקים יותר ורגועים יותר.

טיול רייזרים זוגי – 3 רעיונות שיעשו לכם את הטיול

  • בימות הקיץ במיוחד אך ניתן גם בכל עונות השנה לשלב טיול רייזרים זוגי עם מסלול הכולל מעבר מים שניתן גם להשתכשך בו. רייזר הצפון הינה חברה המוציאה טיולי זוגות חווייתיים הכוללים מעבר בנחל זאכי שזורם כל ימות השנה. יוצאים ממושב אמנון חוצים את מטעי ליצ'י ומנגו, ממשיכים לאורך מסלול כשנוף הכינרת פרוס לפניכם וממשיכים לאורך המסלול המעגלי. בדרך ישנן עצירות תצפית יפיפיות, עצירה לקפה בשטח ושכשוך במי הנחל. מסלול של כשעה וחצי מרענן וחווייתי.
  • טיול הכולל ביקור ביקב זו אחת הדרכים המהנות ביותר בקרב זוגות, ניתן לצאת לטיול רייזרים זוגי כאשר אתם נוהגים באופן עצמאי ברייזרים אל יקב בו אתם עושים טעימות יין. המסלול מרהיב ביופיו, הנופים מרתקים והחוויה הכוללת ייחודית ומקרבת.
  • אפשרות נוספת היא לצאת לטיול רייזרים הכוללים אטרקציה ספורטיבית כמו פיינטבול או טיפוס על קירות, חוויה מצחיקה ומהנה שזוגות בעלי חוש הומור ואהבה לספורט בוחרים ומגלים את היופי של שתי הפעילויות גם יחד. נהיגה למקום בשטח הטבעי עצירה לפעילות ספורט משעשעת וחזרה לאחר מכן למושב אמנון.

רוצים לדעת על עוד מסלולים או אטרקציות? רוצים להפתיע את בן או בת הזוג? צרו קשר עם צוות רייזר הצפון או השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
השכרת אופנועי שטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo