icon

טיול שטח בצפון כחלק מטיול מאורגן

האוויר הנקי והפתוח, הנוף הירוק והמשכר והשקט הממכר הם רק חלק מהסיבות שבגללן בוחרים רבים לנסוע לצפון הרחוק. אם בחרתם לערוך טיול שטח בצפון ואתם תוהים כיצד להתארגן לקראתו, הכנו לכם מספר דגשים, טיפים ודברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון בדרך לעריכת טיול מאורגן בצפון הרחוק. החל מהרכב הקבוצה, תכנון המסלול ודרכי הניוד. הינה כל מה שכדאי לדעת בדרך לטיול השטח שלכם.

הרכב הקבוצה

ילדים קטנים? תינוקות? או אולי קבוצת בוגרים בדרך להרפתקה מסחררת? הרכב הקבוצה חשוב בכל דינמיקה חברתית, והוא נעשה חשוב עוד יותר כשמדובר על טיול שטח בצפון. בהתאם לגיל וסגנון המשתתפים בקבוצה ייקבע גם המסלול ואופי הטיול: כמה ק"מ מתקדמים ביום? כמה הפסקות יהיו במהלך יום הטיול ומה יהיה אורכן? האם לנים בחניון לילה מסודר או בשטח? כמה נהגים ונהגות יש וכמה כלי־רכב? וכדומה.

גולת הכותרת: המסלול

הכוכב העיקרי של טיולי השטח בצפון הירוק הוא ללא ספק… השטח עצמו! ההרים הנישאים, נקודות התצפית היפהפיות והמרחבים הטבעיים היפים של אזור הצפון יכולים למלא בהתרגשות גם את מטיילי השטח הוותיקים ביותר. ולכן, הדבר החשוב ביותר לפני שיוצאים לדרך הוא, להבין מהי רמת הקושי ואורך המסלול המשוער. כיצד תוכלו לקבוע זאת? לאחר שתבינו מהו הרכב הקבוצה, אתרו את המסלולים השונים המיועדים לנסיעת שטח. לאחר מכן השוו את אורך המסלול, נקודות העצירה בדרך ואופיו הכללי עם הזמן העומד לרשותכם, כך תבינו איזה מסלול לבנות ומה ישרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

כיצד לתכנן מסלול יומי?

הדרך הטובה ביותר לתכנן מסלול יומי ולקבוע את נקודות העצירה, הלינה, הנסיעה או המנוחה במהלכו היא להתחיל מהסוף להתחלה. חשבו על סוף יום הטיול ובנו לוח זמנים לאחור: חשבו היכן תרצו ללון? מתי שוקעת השמש? מתי אתם רוצים לעשות עצירה לטובת ארוחת ערב? כמה זמן אורך המסלול המרכזי ביום? באילו שעות כדאי לעשות הפסקה ומהן נקודות החובה במסלול? כך המסלול ייבנה עבורכם כמעט מאליו. במקביל, אפשר ואף רצוי לתכנן מספר חלופות לכל נקודה בדרך, שכן ייתכן ותהיו עייפים מדי ותתעכבו בהפסקת הצהריים, יכול להיות שדווקא תרוץ לכם הדרך ותגיעו מוקדם מדי לחניון וכן הלאה, לכן תמיד כדאי לבחון אילו אפשרויות בילוי עומדות לרשותכם באזור, ובצפון כמובן, יש אין־ספור אפשרויות מהנות!

אולי בכל זאת עדיף טיול מאורגן?

התכנון דורש זמן ואנרגיה ולכם, לפחות כרגע זה נראה כמו משהו בלתי אפשרי לתכנן טיול טוב ומעניין שמתאים לכל המשתתפים בו – אל דאגה, קיימת האפשרות המהירה והקלה יותר שנקראת טיול מאורגן. טיולים מאורגנים הם בהחלט יכולים לחסוך לכם את כל הכאב ראש.

רייזרים, רכבי שטח, אופניים ומה שביניהם

אף טיול שטח, ובוודאי טיול שטח בצפון, אינו שלם ללא כלי התחבורה שייקח אתכם מנקודה לנקודה במסלול, ואף יתרום רבות להנאה שלכם מהדרך. תוכלו לבחור באופני הרים מקצועיים, ברכב שטח ממוזג שיהיה מסוגל לצלוח כל עלייה וכל בקעה, או לבחור באחד מכלי השטח המומלצים ביותר בעת טיול שטח בצפון – הרייזר האגדי. באווירה קלילה, אקסטרימית להפליא ומלאה באדרנלין השמור רק לתנאי השטח המאתגרים, תוכלו לצאת למסע על פני ג'יפ – רייזר בשיירה ארוכה, כשאתם בוחרים מראש את רמת הקושי והאתגר, את אורכו של המסלול ואת הרכב המשתתפים.

לסיכום, בזמן שהותכם בטיול בצפון מובטח לכם הנאה מרבית ושלל חוויות נפלאות.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי רייזרים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo