icon

יום גיבוש לצוות קטן

קיבלתם משימה מהבוס, לארגן לצוות יום גיבוש. אתם מתרגשים, חוששים, אבל רגע, מאיפה מתחילים? תכנון של יום גיבוש לצוות קטן זו משימה מרגשת בהחלט אך בעלת אחריות גדולה. צריך להתאים את הפעילויות השונות שיתאימו לצוות כולו, לתכנן את לוחות הזמנים שלא יהיו לחוצים מידי ולא רופפים מידי ובסופו של יום שכל אנשי הצוות ייהנו מיום הגיבוש.

בעלי עסקים רבים יודעים שכדי לשפר את האווירה במשרד במהלך ימות השנה, שהעובדים ירגישו נעים וטוב להגיע בכל בוקר למשרד עליהם להוציא את העובדים ליום אחד שכולו כיף וגיבוש. יום גיבוש לצוות קטן מאפשר לאנשי הצוות להכיר אחד את השני, לפתח חברויות עם הקולגות וכך להעניק לעובדים תחושת שייכות גדולה יותר במקום עבודתם.

איך להתחיל בארגון היום?

ראשית עליכם לבדוק עם עובדים וותיקים מכם מה היו בשנים עברו, יום גיבוש לצוות קטן צריך להיות חדשני ומעניין, אם תחזרו על פעילויות שהיו שנים קודם לכן לא תהיה מוטיבציה לעובדים לצאת ליום גיבוש זה. לאחר שקיבלתם את המענה לשאלה הזו אתם יכולים להתחיל לבחור את התאריך בו אתם מתכננים לצאת, זה יכול להיות יותר כללי בהתחלה וכשתתחילו לברר יותר פרטים תוכלו להתמקד בתאריך מדויק יותר.

מיקום יום גיבוש לצוות קטן

בגלל שמדובר במספר משתתפים קטן יחסית ניתן להתארגן על יום גיבוש בכל רחבי הארץ. אפשר לארגן אוטובוס שמאסף את העובדים במקום העבודה ומחזיר אותם ביום היום למקום העבודה ומשם כל עובד חוזר לביתו. ימי גיבוש בצפון הם הפופולריים ביותר בשנים האחרונות בשל מזג האוויר החם מרבית ימות השנה והבריזה הגלילית מאפשרת ליהנות גם בקיץ ממזג אוויר נוח יחסית.

התייעצו עם מפעילים

חיפוש אחר אטרקציות ופעילויות ליום גיבוש לצוות קטן זה החלק המהנה בסיפור, אם אתם מחפשים אטרקציה מגניבה שתיצור חיבור בין העובדים אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר. אנחנו בחברת רייזר הצפון מוציאים טיולי בוטיק ברכיבה עצמית על רייזרים חדישים ואיכותיים. אם אתם מחפשים את הפתרון המושלם עבור ימי גיבוש לצוות קטן אנחנו הכתובת. צרו איתנו קשר או השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
חילוצים מהשטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo