icon

יום כיף זוגי בחורף לצפון או לאמסטרדם – מה עדיף? התשובה מפתיעה

יום כיף זוגי בחורף לצפון או לאמסטרדם – מה עדיף? התשובה מפתיעה

אין ספק שטיסה לאמסטרדם וטיול בעיר היפה והמיוחדת הזו זה אחד מהטיולים הכיפיים, המיוחדים והמהנים שיש בעיקר אם נוסעים כזוג, אך כידוע נסיעה לאירופה בחורף היא לא נעימה ולרוב מזג האויר הוא סוער ולעיתים אפילו קשה, מה שמונע את האפשרות לעשות דברים רבים בין אם נוסעים לוינה או לאמסטרדם. אך למרות שחורף, קר ולא נעים הרבה פעמים לא רוצים לוותר על טיול זוגי לא משנה אם זה קיץ או חורף, וזוגות רבים מצליחים לנסוע יחד גם בתקופת החורף, אמנם לא תמיד לאמסטרדם או ליעד אחר שהם אוהבים בחוץ לארץ אבל מצליחים למצוא להיכן לנסוע בארץ ולדאוג לעצמם ליום כיף זוגי בחורף ולא רק בקיץ.

אז מה יכול לעשות זוג אשר רוצה לעשות יום כיף זוגי בחורף?

אין ספק שהחורף הישראלי והחורף האירופאי שונים לחלוטין, החורף הישראלי הוא חורף הרבה יותר נעים, קל והרבה יותר מאפשר לעשות פעילויות גם בחוץ, בטבע ביחס לחורף אירופאי מה שמאפשר לזוגות רבים אשר רוצים לעשות יום כיף זוגי בחורף למצוא מה לעשות יחד ולא דווקא במקומות סגורים. אחד מהמקומות היפים והאטרקטיביים בארץ זה בצפון, מקום שבחורף יש בו הרבה מאוד מים וירוק, ואפשר למצוא מגוון של פעילויות כיפיות היכולות להתאים מאוד גם למשפחות, גם לפעילויות גיבוש לעובדים ולא פחות חשוב לזוגות. יום כיף זוגי בחורף יכול לכלול בין היתר פעילויות כמו טיולי רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, ג'יפים או רייזרים שאלו פעילויות אותם עושים בחוץ ונחשבות פעילויות יותר אקסטרימיות, פעילויות המעלות מאוד את הדופק או פעילויות יותר סולידיות ורגועות כמו סדנאות בישול, סדנאות להכנת שוקולד, סיור ביקב, סיור במקומות המייצרים מוצרים טבעיים ועוד.

האם אפשר לטייל בארץ ולהרגיש כאילו אתם באמסטרדם?

אין ספק שמזג האויר של אמסטרדם בחורף הינו לרוב שונה מהותית ממזג האויר החורפי בארץ, יחד עם זאת אם נוסעים לצפון הארץ בימים גשומים, אפורים, ימים חורפיים יש מקומות רבים בהם אפשר להרגיש כאילו נמצאים בחוץ לארץ. המון ירוק מסביב, זרימה של מים רבים, הצבע האפור שמאפיין מאוד ערים אירופאיות בחורף, ואם עושים פעילויות בחוץ בזמן שיורד גשם זה יכול להזכיר מאוד נסיעה לטיול בחוץ לארץ בחורף כאשר הכל גשום, אפור וקר. מעבר לכך חשוב לזכור שבסופו של דבר לא תמיד חשוב איפה נמצאים אלא עם מי נמצאים ומה עושים ופעילות בארץ עם בן הזוג, פעילות אשר משותפת רק לזוג יוצרת חיבור ומחזקת את הקשר ובסופו של דבר זה מה שחשוב כאשר מחפשים לעשות יום כיף זוגי בחורף בדיוק כמו בקיץ או בכל עונה אחרת בשנה. חשוב לבחור פעילות ששני בני הזוג אוהבים ומתחברים אליה ולזכור שלטייל בארץ זה כיף ומהנה לא פחות מלטייל באמסטרדם או כל עיר אחרת.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
חילוצים מהשטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo