icon

יום כיף זוגי ליום נישואין

השנים חולפות להן כל כך מהר, לפעמים מרגיש שרק אתמול הייתה החתונה, רק אתמול נשבענו זה לזו, רקדנו והיינו מוקפים בחברים וקרובי משפחה, רוצים או לא רוצים, מבלי לשים לב כבר עברו 5 או 13 שנים. איך תוכלו גם אתם לצאת ליום כיף זוגי ליום נישואין בצורה חווייתית ושונה מהרגיל?

טיולי חוויה בטבע

אחת הדרכים להעביר יום נישואין בצורה שונה היא עם טיול רייזרים בשטח, אתם יכולים לחוות את הטבע כדי שלא ניתן לחוות עם רכב משפחתי רגיל, להרגיש את האוויר על הפנים ובהמשך המסלול להשתכשך במי נחל צלולים. זו חוויה יוצאת דופן שאנחנו ברייזר הצפון ערוכים ומוכנים לכם זוגות יקרים להעצים את הקשר ולהעביר יום של כיף באווירה קלילה ומהנה.

דרך נוספת היא שילוב של מסלול טבע עם ביקור ביקב, טעימות יין במהלך המסלול שמאפשרת לכם גם מסלול מול כרמי גפנים יפיפיים וגם טעימות איכותיות של יינות מהמובחרים של ארצנו.

יום כיף זוגי ליום נישואין הוא חלק מפעילויות להעצמת הזוגיות

נסיעה לצימר או חופשה במלון יכולים להיות חוויה מהנה בפני עצמה, אך מה אתם עושים אחרי שהגעתם למקום הלינה ופרקתם את המזוודה? שלבו את חוויית הלינה מחוץ לביתכם עם פעילות משותפת בה אתם צוברים זיכרונות מיוחדים יחד. טיול בחיק הטבע, מסלול בשילוב מים או ארוחה מפנקת במסעדה מקומית יכולים להיות תוספת מעולה.

מי אנחנו ולמה לבחור דווקא בנו?

אנחנו ברייזר הצפון מוציאים טיולי בוטיק ברייזרים חדישים ומטופחים, אנחנו מכירים כל פינה ואבן בשבילי הצפון והטבע הוא חלק בלתי נפרד מאתנו. אנחנו יוצרים חוויות איכותיות ומיוחדות עבור זוגות שרוצים להעביר יום כיף זוגי ליום נישואין או מכל סיבה למסיבה. עם הידע שצברנו לאורך השנים ועם שתופי פעולה עם אתרי בילו ועסקים שונים באזור אנחנו יכולים להרכיב עבורכם חוויה ייחודית ומדהימה שתפורה במיוחד עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר, לספר לנו איך אתם רואים את יום כיף זוגי ליום נישואין שלכם ואנחנו נעשה את כל החיבורים כדי להרכיב לכם את הבילוי המושלם ליום המיוחד בשנה שלכם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
חילוצים מהשטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo