icon

ימי גיבוש בחורף

מקומות עבודה רבים משתדלים להוציא את צוות העובדים לימי גיבוש וכיף לפחות פעם אחת בשנה. חשיבות ימי הגיבוש והכיף מאוד משמעותיים לעובדים ולחברה שבה הם עובדים גם יחד. תחושת השייכות, ההערכה והפרגון הן תחושות שכל עובד צריך להרגיש במקום עבודתו. זה לא אומר שהעובד מצפה לקבל מכתב ממעסיקו כל חודש שאומר "תודה על עבודתך הטובה" בשביל זה משלמים לו משכורת, אך אחת לשנה מעסיקים רבים רוצים לבשר לעובדי החברה כי הם מעריכים את פועלם בעבודה.

4 עונות השנה מביאות איתן בחירות שונות לתכנון ימי גיבוש וכיף. ימי הקיץ החמים לעיתים גורמים לעובדים רבים לרצות ולהישאר במשרדים הממוזגים, עונות המעבר הן עונות לא יציבות מבחינת מזג האוויר ולכן לפעמים קשה יותר להתארגן על מסלול אחד שלא יהיו בו שינויים של הרגע האחרון ועונת החורף יכולה להביא איתה חוויה ייחודית ויוצאת דופן.

מה הם 3 היתרונות בתכנון ימי גיבוש בחורף?

  • עונת החורף בישראל אינה קרה במיוחד כמו במדינות אירופה. בישראל ניתן להוציא את העובדים לימי גיבוש בחורף שהם מהנים במיוחד, מעניקים לעובדים חוויה ייחודית ומגבשת ביותר. להבדיל מעונת הקיץ בה החום הכבד עלול לגרום לעובדים להתייבש במהלך המסלולים, העובדים מתעייפים במהלך הפעילויות כי חם נורא ובמקום ליהנות הם סובלים מהחום.
  • מקומות רבים בארץ מורידים את המחירים בשל עונת החורף. תוכלו ליהנות מפעילויות לימי גיבוש בחורף מבחירים אטרקטיביים ביותר ולדאוג לעובדים לפעילויות מגוונות המתאימות לעונה. ביקור במקומות מקורים כמו גלריות, יקב יין או מבשלת בירה הם מקומות מומלצים לביקור כך שגם אם יורד גשם העובדים נשארים יבשים.
  • חוויות ייחודיות שניתן להשיג רק בחורף, טיולים רבים מותאמים לעונות היבשות אך יציאה לטיול המותאם לחורף שמשלב נסיעה בשטח שבו העובדים חווים את הטבע בצורה מיוחדת. למשל ניתן לקחת את העובדים לטיול רייזרים בצפון בו הם נוהגים באופן עצמאי ברייזרים מחודשים, נהנים מהשפרצת הבוץ החווייתית וחוזרים הביתה עם הרבה סיפורי חוויה שעברו ביום גיבוש בחורף.

ימי גיבוש בחורף הם מהחווייתיים ביותר עבור העובדים והמשתלמים ביותר עבור החברה. אם גם אתם רוצים לארגן לעובדי החברה יום גיבוש בחורף צוות רייזר הצפון מזמין אתכם ליצור אתנו קשר או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי אופנועים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo