icon

לצאת מהשגרה ליום כיף זוגי בטבריה

לא פעם אנחנו חושבים איפה לבלות עם החצי השני שלנו ליום כיף. אם אתם מאזור גוש דן כנראה שגם אתם כבר יצאתם לכל הברים בסביבה, לכל המסעדות או לפחות לרובם והפעם אתם רוצים לגוון, לעשות משהו טיפה שונה. יום כיף זוגי בטבריה זו חוויה מדהימה וייחודית.

טבריה עיר צבעונית וססגונית, אפשר ליהנות בה ממסעדות טובות, ברים, אתרים היסטוריים והיא משלבת את התרבות החדשה והישנה גם יחד. אם אתם ממרכז הארץ, מומלץ לפנות חצי יום לפחות כדי ליהנות מהעיר היפיפייה ומהאטרקציות הרבות המוצעות לנו בסביבתה.

יום כיף זוגי בטבריה – ריגוש, שלווה וזמן איכות

יום כיף זוגי צריך להיות יום מעניין, מרגש ומלווה בהומור, הרי מהות היום הוא להיות יום של כיף.  לא חייבת להיות סיבה למסיבה כדי לצאת ליום כיף עם החצי השני, אפשר פשוט להחליט על יום שבו אתם שניכם יוצאים ליום שכולו מוקדש לכם. ההגדרה של יום לא חייבת להיות 24 שעות ואפילו לא 12 שעות הכוונה היא לפנות כמה שעות טובות במהלך יום שתבחרו ותקדישו אותו אחד לשני. תשימו לב אחד לתגובות השני, תשוחחו על דברים שבשגרה לא יוצא כל כך לדבר ובערב מאוחר כבר עייפים מלנהל שיחות, תצחקו, תחוו ובעיקר תהיו נוכחים וקשובים אחד לשני.

מה אפשר לעשות ביום כיף זוגי בטבריה והסביבה?

לטבריה ולסביבתה יש שפע אתרים מיוחדים ומרתקים שניתן לבקר בהם. הנופים המשקיפים מהעיר, חופי הרחצה, אתרים היסטוריים, מסעדות מגוונות ואיכותיות, ברים, יקבי יין ועוד אטרקציות רבות אחרות.

אם אתם אוהבים לבקר במקומות היסטוריים, אוהבים את הטבע ורוצים להעשיר את הידע שלכם בכל הנוגע לאזור טבריה והכינרת, אנחנו מזמינים אתכם ליום כיף זוגי בטבריה. יום כיף חוויתי בנהיגה על רייזרים המתחיל במושב אמנון שבצפון הכנרת, המסלולים שלנו כוללים נופים מרהיבים לאורך כל הדרך, מעבר במטעי ליצ'י ומנגו, עצירות תצפית מדהימות וחציית נהרות זורמים. הנהיגה ברייזרים של רייזר הצפון היא נהיגה עצמית, חווייתית, באווירה קלילה ומהנה.

ניתן לשלב במסלולינו הפתעות מגוונות לבני או בנות הזוג שלכם ביום כיף זוגי בטבריה, סיור ביקב, ארוחה בחיק הטבע, אירוח דרוזי או כל דבר אחר העולה על רוחכם בתאום מראש. צוות רייזר הצפון מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
ימי כיף
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo