icon

מהם רכבי הפנאי שטח שמתאימים לטיולים בשטח?

ישראל היא אולי מדינה קטנה, אבל יש בה מגוון רחב של מקומות מושלמים לטיולי שטח. במיוחד אפשר ליהנות מטיול נוטף אדרנלין ברמת הגולן (למשל נחל יהודיה), באזור שסביב הכנרת (כפר נחום והר האושר), בגליל העליון ויש כמובן עוד אופציות רבות. המפתח הראשון להנאה מקסימלית הוא היכרות עם השטח ותכנון מסלול מוצלח, והמפתח השני הוא בחירה נכונה של רכב הפנאי שאיתו תצלחו בבטחה ובנחת כל מכשול בדרך.

ישיבה גבוהה

הנהיגה כשיורדים מהכבישים הסלולים, ובפרט בתנאי שטח מורכבים, מחייבת שליטה מוחלטת ברכב, ויכולת לזהות מראש כל אתגר ומכשול. תנוחת ישיבה גבוהה מאפשרת לנהג או לנהגת לראות את השטח ואת הצפוי להם מבעוד מועד, וכך להיערך מראש ולצלוח בקלות את מסלול הטיול.

בנוסף, רכב פנאי שטח גבוה מקנה ליושבים בו זווית נוחה יותר להתבונן על הנוף הנשקף מהחלונות וממקסם את ההנאה מהחוויה.

מתלים מדויקים

טיול שטח הוא בילוי ייחודי. מצד אחד אנחנו רוצים להתחבר למקום שבו אנחנו מטיילים ולהרגיש את הוואדי, הגבעה, הנחל וכו' במלוא עוצמתם, ומצד שני אנחנו גם רוצים נוחות. הבסיס לנסיעה בכל תוואי שטח בלי זעזועים מיותרים הוא מתלים מדויקים – כאלה שמעבירים את הייחודיות של השטח ובמקביל מספקים הגנה מפני טלטלות קשות מדי.

בהקשר זה קל להבין את הפופולריות של רכבי הפנאי-שטח, או בקיצור המקובל SUV (ראשי תיבות של Sport Utility Vehicle) – רכבים שתוכננו במיוחד להציע ביצועים מעולים גם בכבישים וגם כשיורדים מהם. באופן טבעי הדרך הטובה ביותר להתרשם מחוויית הנהיגה היא נסיעת מבחן.

מערכות בטיחות מתקדמות

הטכנולוגיות החדשניות בתחום הרכב מאפשרות ליצרניות להציע כלי רכב עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. בהתאם כדאי מאוד לנצל זאת ולבחור רכב SUV עם בקרת סטייה מנתיב, זיהוי שטחים מתים, בלימה אוטונומית וכמובן עמידות שהוכיחה את עצמה במבחני ריסוק אובייקטיביים. המרכיבים הנ"ל באים לידי ביטוי בעיקר בדרך לטיול ובחזרה ממנו, ומעניקים באופן כללי ראש שקט לכל מי שנמצא ברכב.

תא נוסעים מרווח

תא נוסעים מרווח ובמקביל תא מטען גדול, מודולריות מרבית כדי שתוכלו להתאים את החלל הפנימי לצרכים הספציפיים שנוצרים לקראת כל טיול בשטח, בקרת אקלים מתכווננת לכל אזור ברכב בנפרד – כל אלה תורמים גם כן במידה רבה להנאה בכל פעם שיוצאים מהבית ובפרט בנסיעות ארוכות אל הגולן, הכנרת, הגליל העליון וכו', וכשהנסיעה כוללת גם ירידה לשטח. כדאי לקחת בחשבון את הצורך להעמיס על הרכב לא מעט פריטים כשיוצאים לשטח, ולוודא שאכן יש מקום לכולם ושבמקביל כל מי שרוצה לצאת לטיול יוכל לשבת במכונית בלי להצטופף.

גם בהיבט זה ההפרדה שהייתה בעבר בין רכב שטח לרכב כביש הולכת ומיטשטשת ואילו הביקוש לרכבי SUV איכותיים כמו למשל רנו קולאוס או סובארו XV נמצא במגמת עלייה מתמדת.

אולי יעניין אותך גם:

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי גיבוש
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo