icon

מה חשוב להביא לקראת טיול רייזרים זוגי

מתארגנים לראשונה על טיול רייזרים זוגי? הגעתם למקום הנכון! אנחנו נסייע לכם להגיע אל נקודת הזינוק מוכנים וערוכים כך שאתם תוכלו להתמקד בהנאה מהמסלול ולהשאיר את כל הדאגות מאחור. בין אם אתם אוהבים טיולי שטח ובין אם אתם משתתפים בטיול בעיקר למען בן או בת הזוג, הטיול הבא יהיה מוצלח יותר מכל הטיולים שכבר חוויתם בעבר. נדגיש שכל הטיולים מתבצעים בנהיגה עצמית בכלים חדישים ונוחים שכוללים אבזור בטיחות מלא. הרייזרים מתאימים ל-4 נוסעים או לזוג. 

מה כדאי ללבוש לטיול?

אל טיול טיול רייזרים בצפון נגיע לבושים בבגדים נוחים שאפשר ללכלך. במהלך הנסיעה בשטח אתם תתכסו באבק ותתמלאו בבוץ. אם תלבשו מראש בגדים שלא אכפת לכם ללכלך, אתם תהיו הרבה יותר רגועים. כדאי לקחת בחשבון בכל טיול שטח שאתם עתידים להתלכלך. אל תשכחו להשלים את המראה עם נעליים סגורות נוחות. תכשיטים, משקפי שמש יקרים ושאר חפצי ערך כדאי להשאיר בבית או לאחסן בתוך התיק. תמיד תביאו אתכם סט של בגדים להחלפה על מנת להמשיך את יום הכיף הזוגי עם בגדים נקיים ורעננים. 

אוכל ושתייה

טיול רייזרים זוגי נמשך בין שעה וחצי לארבע שעות. אתם בוחרים מראש במסלול ארוך או קצר בהתאם להעדפה אישית ולוח הזמנים. ההמלצה שלנו לכל המשתתפים בטיול היא על שתייה מרובה של מים. הצטיידו מראש בבקבוק מים אישי. אם בחרתם במסלול ארוך של 4 או 5 שעות בשטח כדאי להיערך מראש עם כריכים, חטיפים, פירות ושתייה. אם מתחשק לכם להתפנק, אפשר יהיה לתאם מראש תוספת של ארוחת שטח. הצוות המקצועי ידאג לספק לכם סל פיקניק עם ארוחה, ארוחת שף בשטח, ארוחת בשרים על האש ועוד. לטובת האווירה הרומנטית אפשר לתאם גם קומזיץ. 

מה כדאי שיהיה לכם בתיק?

חשוב לזכור שאתם שוכרים את הרייזרים מגורם מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום ומחזיק בכל הציוד הדרוש. לרוב, המדריכים יביאו עמם ערכת עזרה ראשונה, ציוד חילוץ וערכת קפה. התיק שלכם צריך לכלול טלפון נייד עם מצלמה, כובע, ארנק וחבילת מגבונים לניקוי מהיר של הפנים והידיים בשטח. הרייזר אינו כולל תא מטען גדול כך שתתבקשו לא לשאת תיקים גדולים. במידת האפשר כדאי יהיה להשאיר את התיק בנקודת המוצא או ברכב. את בגדי ההחלפה תשאירו בנקודת המוצא כך שתוכלו להחליף בגדים בסיום הטיול. 

שימו לב, אם אתם מתכננים טיול רייזרים בצפון בעונת החורף חשוב לזכור שמזג האוויר עלול להיות קר. הצטיידו מראש במעילים וכובע צמר מחמם. במידת הצורך תביאו אתכם גם כפפות. בעונת הקיץ החמה ניתן לתאם טיולים סביב מעיינות ונחלים עם עצירות להתרעננות. תביאו אתכם קרם הגנה, בגד ים ונעליים שאפשר להרטיב. טיול רייזרים בכנרת הוא הזדמנות לשלב בין נסיעה מהירה אתגרית בשטח לבין גלישת רוח, ספורט אקסטרים בכנרת ורפטינג בירדן. 

אולי יעניין אותך גם: טיולי טרקטורונים

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
ימי כיף
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo