icon

באילו מחסומים ניתקל בעת נסיון חילוץ מהשטח

הסיטואציה הבאה אולי מוכרת לכם: יצאתם למסע הרפתקני בשטח, אתם מתכוונים לכבוש את המרחבים, ליהנות מהחוויה האנרגטית, האדרנלין זורם במהירות. אבל מה קורה אם לפתע הרכב נתקל בתנאי שטח מאתגרים ותמצאו את עצמכם תקועים באמצע שום מקום? נכון מאוד – רייזר צפון שירותי חילוץ מהשטח.

אל דאגה. אתם לא לבד. חברות חילוץ מהשטח יוכלו לסייע לכם בזמן אמת בין אם מדובר במתן שירותי דרך (פנצ'ר בגלגל) או גרירת הרכב וחילוצו מהבוץ.
כדי לצאת לנסיעת השטח המלהיבה בראש שקט כדאי מראש לפנות לחברה שמציעה צי רכבי שטח מתוחזק היטב וכן למצוא את הגורם הרלבנטי שיוכל לסייע במידה ויתעורר הצורך על אחת כמה וכמה אם תנאי מזג האוויר קשים במיוחד.
כיצד לבחור חברת חילוץ רכבים? מהם האתגרים הניצבים בפני חילוץ בשטח ומה עושים במידה והרכב ניזוק ויוצא מכלל שימוש?

חילוץ מהשטח כשיש תקלה או מזג האוויר סוער במיוחד

תמיד טוב שיש כתובת לפנות אליה בכל מקרה שתעלה הדרישה לחילוץ. כדאי לבחור חברה מנוסה בתחום ולבדוק חוות דעת של ממליצים שאכן זכו לסיוע המבוקש כך שההבטחות של החברה באו לידי ביטוי במבחן המציאות. מענה אישי ומקצועי, זמינות גבוהה מסביב לשעון בכל אזור גיאוגרפי, בכל שעה, בכל יום ובכל מקום.
בדקו איך החברה ערוכה לתהליכי החילוץ מבחינת ציוד מתקדם, גררים שמסוגלים לגרור רכבי שטח בתוואי שטח ומסוגלים להתמודד עם גרירת רכבי שטח גם במזג אוויר קשוח, דיונות חול, ביצות וכדומה. האם לרכבים המחלצים יש את החיישנים הנדרשים והאם מגיע למקום צוות שמיומן בתהליכי החילוץ, משיכת הרכב וגרירתו או ביצוע תיקונים שניתן לבצע במקום ואכן יש לו בארסנל את הציוד המקצועי ביותר לתפעל את מבצע החילוץ תוך מזעור או מניעת נזק לרכב ושמירה על בטחון המחולצים.
יש לקחת בחשבון שתנאי השטח עשויים להיות בלתי צפויים – חול ים, מעברים בין סלעים, סופה, שיטפון ובמקומות גבוהים בשיא החורף – שלג.
חשוב מאוד שיהיה לכם עם מי ליצור קשר אחרי שכבר בצעתם את הבירור המקדים ובחרתם את המחלצים. כדאי לבדוק גם שהחברה ערוכה עם הכלים וניסיון חילוץ לפי סוג הרכב שלכם – מיול, ג'יפ, טרקטורון, אופנוע שטח וכדומה.

הנזק בלתי הפיך – פירוק וגריטה בתנאי שטח

אל תצאו לדרך לפני שדאגתם לבדוק את הרכב, ציוד של חילוץ והצלה שיהיה נגיש לכם – גלגל רזרבי, רצועות הרמה, שאקלים, כפפות עבודה, מכפיל כוח, כרית הרמה ואם החלטתם לטייל בתקופת השלג למשל באזור הגולן – שרשראות שלג.
כמובן יש לבדוק בכל הנוגע לרצועות חביקה ורצועות גרירה מה אורך הרצועות ועד איזה משקל הן מסוגלות לחבוק ולגרור. כמו כן, אל תשכחו אמצעי ניווט שיעזרו לכם למצוא את דרככם.
במקרים מסוימים הרכב יינזק בשל תנאי השטח המאתגרים או מזג האוויר הקשה והרכב ישבוק חיים או כבר לא יהיה בטוח וידידותי לנסיעה. במקרה זה קיימת אופציה של גריטה – פירוק רכבים. במסגרת תהליך זה מחלצים למעשה את החלקים החיוניים מתוך הרכב ומרכיבים אותם ברכבים אחרים שזקוקים לחלקי חילוף על מנת לפעול כשורה. מדובר בתהליך שמאפשר המשכיות ומחזור חומרי גלם מהרכב הניזוק כמו הברזל ושימוש בו לפי צרכי התעשייה. המוסרים לפירוק וגריטה יכולים לקבל תשלום על מסירת הרכב ואומנם לא קיים מחירון ידוע מראש, אך ניתן לקבל הצעת מחיר לפי סוג הרכב, מצבו, שנת ייצור וכדומה ולקבל תגמול בצורה המועדפת (מזומן, צ'ק, אשראי, העברה בנקאית). פנו לחברה שמציעה הן שירותי חילוץ וגרירה והן שירותי פירוק וגריטה כך שתקבלו מענה מקצועי בהתאמה אישית.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
טיולי אופנועים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo