icon

קצת עלינו – רייזר הצפון

רייזר הצפון הינה חברת בוטיק לטיולי שטח על רייזרים חדישים ומטופחים בליווי הדרכות מעניינות ומרתקות בצפון. החברה מנוהלת על ידי ליעוז מזה 13 שנים, לקוחותיו נהנים מחוויית שטח יוצאת דופן, לטיולים באווירה קלילה, נוחה ומרגיעה, המלווים בהומור בלתי פוסק המשולבת בנהיגה מעוררת אדרנלין על כלי השטח רייזר מדגם TERYX4.

חברת רייזר הצפון מעניקה ללקוחותיה שירותים רחבים הכוללים הדרכות טיולי רייזרים בצפון, המסלולים המרהיבים והנופים של דרום רמת הגולן, יער ביריה, תצפית להר ארבל, ועוד הרבה מאוד נקודות תצפית לכל אורך הדרך, הדרך משולבת בנופים מרהיבים המעוררים התרגשות רבה. רייזר הצפון מוציאים מסלולים לטיול רייזרים בנהיגה עצמית, על הנהגים להגיע עם רישיון בתוקף ולפני היציאה תיהנו מקפה ותה לקראת החוויה המוטורית.

כל הטיולים שיוצאים מחברת רייזר הצפון בוטיק הינם מסלולים ייחודיים ומרתקים, בדגש על יצירת חוויה מלווה בצחוק והנאה לאורך מסלול של כ 30 ק"מ (להבדיל מטיולי רייזרים בחברות אחרות שאורך מסלולם עד 9 ק"מ), אתם נוהגים בעצמכם לאורך כל הדרך במטרה להעניק לכם חווית נהיגה ולא רק לתת לכם טעימה. בחברה שמים דגש על בטיחות, ייחס אישי, טיולי איכות ייחודים ולשמור תמיד על אווירה שמחה ומלאת צחוק.

אנחנו מוציאים טיולי רייזרים ברמת הגולן, טיולי רייזרים בכנרת וניתן גם להתאים מסלול לפי בחירתכם. אם תרצו להתחיל את המסלול במקום מסוים אנחנו נוכל להגיע עד לנקודת המפגש שתבחרו. המסלולים שלנו ייחודיים וניתנים להתאמה לכל קבוצה, , אם טיול רייזרים למשפחות או ימי כיף וגיבוש בצפון.

ניתן להזמין מאתנו גם מסלולים הכוללים פעילויות נוספות כמו שילוב הפסקת קפה ותה בשטח, פיתות דרוזיות ולבנה, ביקור בפיינטבול, הגעה לארוחה בהפקת קייטרינג, חווית סדנת צחוק בשטח, עיסויים בשטח וכל אטרקציה העולה על דעתכם. אנחנו נשמח לשתף אתכם פעולה ולהמליץ לכם על הטובים ביותר עבור המשימה. בנוסף, לקבוצות ללא נהגים, ניתן להשכיר נהגים על מנת שגם אלו שאין בידם רישיון יוכלו ליהנות מחוויית הטיול ברייזרים בשטח.

אנחנו ברייזר הצפון מבצעים גם חילוץ ג'יפים מהשטח – אז אם מישהו צריך תפנו אותו אלינו.

אנחנו אוהבים חדשנות ויצירתיות, אם יש לכם רעיון יוצא מגדר הרגיל, אתם רוצים ליצור חוויה מפתיעה ואיכותית לקבוצה שלכם, צרו אתנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח לעזור לכם למצוא את השילוב הטוב ביותר ליצירת חוויה אחרת.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
חילוצים מהשטח

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo