icon

אטרקציות לכל המשפחה

אטרקציות לכל המשפחה: מטיולי רייזרים בצפון הארץ ועד טיפוס על קירות.

אנחנו הישראלים אוהבים לטייל, טיולים רגליים, טיולי אופניים, טיולי רייזרים בצפון הארץ, בדרום ובעצם בכל מקום. מה גם אפשר בהחלט לומר שאנחנו ברי מזל, מזג האוויר שזכינו במדינתנו הקטנטונת בהחלט בא לטובתנו ומאפשר לנו ליהנות מטיולים לאורך כל השנה.

רוצים לצאת טיול, החופש הגדול הגיע, החגים, שבתות סתם יום חול שהמשפחה יוצאת ליום כיף. כל יום שאתם יוצאים לטיול בטבע, זהו יום מתנה. כולם אוהבים להשתעשע לפעמים, לצאת להרפתקה ולהרגיש קצת ילדים. עם טיולי רייזרים בצפון הארץ אתם יכולים לחוות את הטבע ואת תחושת החופש ממש כמו ילדים והכי כיף זה לחוות את כל זה עם הילדים. טיולי משפחות, טיולי קבוצות, עם טיולי רייזרים אתם זוכים לחוויה מטריפה ומשחררת.

אטרקציות שניתן ליהנות באמצע הדרך

הקהילה הדרוזית המתיישבת בעיקר בצפון הארץ, מאפשרת לכם ליהנות מפיתות דרוזיות לאורך הדרכים בנסיעה צפונה, אתם יכולים לעצור באחת מעמדות פיתות הדרוזיות הפרוסות לאורך הדרך ובכל עונות השנה. באדיבות ונעימות תקבלו פיתות דרוזיות עם מילוי לבנה וזעתר.

רייזר הצפון טיולי בוטיק, מזמינים אתכם לצאת לטיולי רייזרים בצפון הארץ, לבקר בנקודות תצפית מרהיבות , לטבול בנחלים, ליהנות מעצירות קפה ותה בשטח. חוויה מומלצת לילדים, למבוגרים ובעצם לכולם מגיל שנתיים ועד 120.

במנרה תוכלו לצאת לטיפוס קירות, ישנה אפשרות לבחור בדרגות קושי שונות לטיפוס, ורמה הקושי עולה עם כל צעד נוסף שאתם מתקדמים במהלך הטיפוס על הקיר. חווייה משעשעת ואקסטרימית, מומלצת לקבוצות חברים ולמשפחות.

שייט קייקים זו דרך נפלאה לחוות את הטבע אבל מוגבלת רק לעונת הקיץ. תוכלו למצוא אתרים רבים הממוקמים על נהר הירדן מאזורו הצפוני לשייט לאורכו. החוויה מתאימה למשפחות עם ילדים (מומלץ לוודא את גיל הילדים המותר) ולקבוצות חברים.

לא משנה במה תבחרו לטיול הבא שלכם בצפון, בין אם טיולי רייזרים בצפון הארץ  או שייט על נהר הירדן אתם יכולים לאסוף חוויות לכם ובכלל לכל המשפחה. הצטיידו במים ונשנושים לדרך וקדימה היכנסו לרכב והגיעו לצפון היפה שמציע כל כך הרבה אטרקציות מגניבות.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
טיולי רייזרים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo