icon

טיולי רייזרים ברמת הגולן והכנרת

טיולי רייזרים ברמת הגולן והכנרת יהיו מהחוויות היותר מעשירות ואנרגטיות שתחוו בחייכם. טיול ארץ ישראלי עם נופים מרהיבים לאורך הכנרת ובאזור רמת הגולן. הטיול כולל נהיגה ברכבי רייזר חדשים של חברת רייזר הצפון וניתן לבנות מסלול מותאם לזוגות, למשפחות ולקבוצות גדולות. אז אם אתם מחפשים אטרקציה מלהיבה לסוף השבוע, לחג או לחופשה עם הילדים, עם החברים או לארגן יום גיבוש אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר או בטלפון 073-7781110 ונשמח לספק לכם חוויה מיוחדת במינה.

אטרקציה מלהיבה בצפון לכל המשפחה:

משפחות רבות מאזור הדרום, המרכז ואפילו מהצפון עצמו דוגלות בטיולים וסיורים בטבע הארץ ישראלי. ליהנות ולהכיר את הארץ, לחנך את הילדים לאהבת הארץ ולספק להם טיול מהנה ומרתק לחיבור כל המשפחה ביחד. אחד הטיולים הנפלאים ביותר שתוכלו לעשות למשפחה שלכם או אולי לעשות יום כיף זוגי ברמת הגולן היא לקחת אתכם לטיול רייזרים ברמת הגולן והכנרת. בעלי רישיון יוכלו לנהוג ברייזרים באופן עצמאי וניתן לבחור את רמת הקושי של המסלול בהתאם לרצונכם. כמו כן ניתן לשלב אטרקציות נוספות כמו אירוח דרוזי, ארוחת בוקר או צהריים בשטח ועוד. הטיול מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים.

מי מפעיל טיולי רייזרים ברמת הגולן והכנרת?

טיולי רייזרים ברמת הגולן והכנרת מופעלים על ידי חברת רייזר הצפון המספקת טיולים ואטרקציות שטח בצפון לזוגות, משפחות וקבוצות. תוכלו לנהוג ברכבי רייזר חדשים עם 4 כיווני אוויר בנהיגה חווייתית ועוצמתית במיוחד. במקום סיורים של 7-8 קילומטר תוכלו ליהנות מסיורים ארוכים של 30 ק"מ ושעה וחצי שבהם תוכלו באמת לחוות את הטבע, לראות נופים ולספוג את החוויה האמיתית.

האם ניתן לעשות יום שלם?

חברת רייזר הצפון משתפת פעולה עם מספר אטרקציות מלהיבות בצפון ויכולה לבנות עבורכם יום כיף מותאם אישית. בין אם אתם זוג הרוצים יום כיף המשלב אקסטרים עם רומנטיקה, משפחות המעוניינות לשלב פעילויות לגילאים שונים וכן בתי עסק המעוניינים להוציא את העובדים ליום גיבוש המשלב בין הנאה, שיתופי פעולה וצבירת אנרגיות מחודשות. ניתן לשלב אירוח במקומות מיוחדים בצפון, סדנאות בשטח, אוכל, ספא בשטח ועוד. צרו עם צוות רייזר הצפון קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת פרטים נוספים.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
טיולי ג'יפים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo