icon

מתלבטים בין טיול זוגי לבין יום כיף רומנטי?

מתכננים טיול זוגי? אולי לאמסטרדם? הרבה מאוד זוגות דואגים לטפח את הזוגיות שלהם ולשמר אותה בין היתר על ידי בילוי משותף כמו לראות סרט או הצגה יחד, הליכה למוזאונים ותערוכות אך גם פעילויות ובילויים כמו נסיעה לטיול בחוץ לארץ בין אם נסיעה קצרה לסוף שבוע או נסיעות יותר ארוכות של שבוע ואפילו יותר. אחד מיעדי הטיסה האהובים על זוגות רבים זה טיסה לאמסטרדם לעיתים לעיר עצמה ולעיתים כחלק מטיול בהולנד, אך לא תמיד קיימת האפשרות לטוס בין אם כי לא ניתן לקחת ימי חופש או אין מי שישמור על הילדים, המחיר יקר מדי ולא אטרקטיבי ועוד שלל סיבות, ולמרות זאת זוגות רבים בוחרים לא לוותר על פעילות משותפת ומוצאים דרך לבלות יחד בישראל כתחליף לטיול בחוץ לארץ.

טיול זוגי, איזה אפשרויות קיימות

כאשר זוג בוחר לעשות טיול זוגי של יום כיף, רק הוא ללא הילדים וללא חברים או בני משפחה, הוא יכול לבחור בין שלל בילויים ופעילויות החל מפעילויות בקרבת הבית או לחילופין נסיעה והשתתפות באטרקציות ופעילויות שונות ומגוונות למשל בצפון. אם הוא נשאר קרוב לבית הוא יכול ליהנות מארוחה טובה במסעדה, טיול בעיר, פיקניק באחד הפארקים באזור, ללכת לסרט או הצגה, ללכת לחוף הים, ביקור במוזיאונים שונים או אפילו לצאת לטיול רכיבה על אופניים ברחבי העיר, אך אם הוא בוחר לנסוע ולהתרחק מהעיר והמרכז למשל לנסוע צפונה הוא יוכל ליהנות משלל אטרקציות ופעילויות המתאימות לאופי שלו, לדברים שהוא אוהב, לזמן הפנוי שיש לו וכמובן לתקציב, אטרקציות ופעילויות מיוחדות שיש לרוב רק מחוץ לעיר ובאזור הצפון בפרט.

יום כיף זוגי, איזה פעילויות אפשריות באזור הצפון

אזור הצפון בישראל הוא אזור מקסים גם בתקופת החורף וגם בקיץ, גם באביב וגם בסתיו, למעשה זה אזור שבכל השנה יש בו מבחר עצום ומגוון של אטרקציות ופעילויות שאפשר לקחת בהם חלק כך שתמיד הוא יעד אטרקטיבי לנסיעה בין אם משפחתית ובין אם זוגית. זוגות יכולים ליהנות מפעילויות רבות ומגוונות ולעשות לעצמם יום כיף זוגי מהבוקר ועד הערב. הם יכולים לשלב ארוחה במסעדה טובה באזור או פיקניק כיפי באחד מהיערות או בשמורת טבע, לבקר ביקב ולעשות סיור כולל טעימות, סדנאות בישול ושוקולד, טיסה בכדור פורח, ליהנות מטיול רייזרים שיעלה את האדרנלין ואת הדופק ויגרום להם להרגיש אנרגטיים וחיוניים או טיול גי'פים שייקח אותם לבקר במקומות מאוד מיוחדים, מרשימים ויפים או אפילו סתם לעשות מסלול הליכה באחת השמורות או האתרים הפתוחים לקהל הרחב. בנוסף אפשר לשלב גם ביקור בספא ולקבל עיסוי מפנק ומרגיע ובכלל למלא יום שלם של פעילויות גם מרגיעות וגם מעוררות וליצור יום חוויתי ובלתי נשכח, יום אשר יחזק את הזוגיות, יצור חוויות משותפות ויזכיר כמה טוב ביחד.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
ימי גיבוש
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
טיולי אופנועים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo