icon

טיול רייזרים בצפון בשבת       

טיול רייזרים בצפון בשבת – סוף סוף אפשר לצאת מהבית, אפשר לנסוע למקומות שבהם אפשר לעשות פעילויות שונות עם עוד אנשים ובעיקר עם המשפחה. אם שכחתם איזה כיף אפשר לעשות בצפון הירוק והנפלא, אולי טיול רייזרים בצפון בשבת יזכיר לכם את כל מה שתוכלו להשלים אחרי שנה של ישיבה בבית מבלי לעשות דברים מיוחדים חוץ מאשר לטייל באינטרנט בלבד. לכם זה נותן את החופשה שרציתם כבר המון זמן מבלי לעבור דרך הגבלות נתב"ג ולילדים זה נותן את המרחב והזמן להשתולל וליהנות בשטח. אם אתם בוחרים בחופשה רומנטית בזוג, גם זה רעיון מצוין לגוון בין כל האפשרויות שעומדות בפניכם לטיול בטוח ומלא חוויות וזיכרונות.

איפה אפשר לטייל בצפון עם רייזרים?

הצפון שלנו מגוון הרבה יותר מאשר חושבים והוא לא תמיד רק הרים גבוהים באותו גובה ואותו נף. למרבה השמחה אנחנו  יכולים למצוא להנאתנו נופים שונים ומגוונים שרק עושים חשק לגלות עוד ועוד. אנחנו יכולים לבקר באמצעות רייזרים בכנרת על כל האפשרויות סביבה, סביב טבריה והמושבות ואפילו הקיבוצים והשדות והמטעים שהם מעבדים. זו הצעה לטיול יום נפלא לראות את הטבע במלוא הדרו, גם את זה שאחראים לו המתיישבים לאורך ההיסטוריה של מדינת ישראל. מי שמחפש נופים יותר מאתגרים לנסיעה יכול לבקר ברמת הגולן, על הרי הבזלת שלה. יחסית, יותר נוח ומישורי שם על הרמה ויש יותר שטח נוח ללא מדרונות תלולים כשרוצים שטח ישר יותר, ואין ספק שנופי החרמון יפים גם בקיץ ולא רק כשהוא מושלג.

טיול רייזרים בשבת – איך מתכננים סוף שבוע בשטח?

יש כמה אפשרויות מועדפות לנסיעה לשטח עם רייזרים ורכבי שטח בכלל. הטיול הכיפי הוא בקבוצה, עם החברים או עם מי שמתגבש בשטח. האפשרויות הנוספות הן משפחתיות – בזוג או עם ילדים. טיול זוגי הוא רומנטי יותר אם משלבים אותו עם ארוחה רומנטית בשטח שאותה אפשר לשאת ברייזר או לארגן מראש ולפגוש שם בשטח, על ידי חברת קייטרינג שיכולה להפתיע אתכם בארוחה מושקעת לאור נרות אפילו. הכל לפי החשק והרצון שלכם מה שאתם מוכנים להתנסות בו. הילדים בטיול משפחי פשוט יאהבו לנסוע שעות בשטח האוויר הפתוח כשהם מכוסי רק בקסדות בטיחות. הם יראו את הנוף לא מבעד לחלונות וייסעו קרוב קרוב לאדמה, לסלעים, לנחל, לשדות, לעצים. חוויה נהדרת שהם רק יתפעלו ממנה.

איך כדאי לעשות את זה?

השכרת רייזר הכי בטוחה בחברה שמתמחה בכך כבר שנים ומציעה לכם את הנוחות יחד עם ההרפתקנות והנסיעה המסעירה בשטח. ודאו שאתם מקבלים ביטוח מלא ואחריות מקצועית ושהמדריכים מנוסים וכלי הרכב מתוחזקים בצורה נאותה. רק חברת השכרת רייזרים מקצועית יכולה להבטיח לכם טיול מהנה ומקסים שתרצו לחזור אליו שוב ושוב. לחברה כזאת יש הצעות שונות למסלולים נוחים לכל רמה ולכל העדפה אישית בכל רחבי הצפון והנופים המרהיבים שלו.

 

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
ימי כיף לזוג
serv_img
חילוצים מהשטח
serv_img
טיולי ג'יפים
serv_img
השכרת טרקטרונים

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo