icon

רכבי השטח שאיתם תוכלו לטייל בשטח בצפון

הצפון הוא אזור מושלם לטיולי שטח: הרים, ואדיות, נחלים, מעיינות ועוד שפע אטרקציות ונופים מדהימים וייחודיים כמו אלה של רמת הגולן, אלה שסביב הכנרת וגם בגליל העליון והתחתון ישנם שלל מקומות שכדאי להגיע אליהם עם רכב שטח מתאים. איזה רכב? לפניכם 4 אפשרויות שמומלץ להכיר:

טויוטה לנד קרוזר

הלנד קרוזר של טויוטה הוא אחד מרכבי השטח הוותיקים ביותר – הוא התחיל לחרוש את שבילי הצפון והארץ בכלל כבר ב-2003. עם השנים הוא עבר באופן טבעי מתיחת פנים, אם כי דרגת זיהום האוויר שלו היא עדיין הגבוהה ביותר שיש, 15.

ללנד קרוזר חסרונות מסוימים נוספים ובהם שיכוך לא אופטימלי, בין השאר בגלל שבסיס הגלגלים שלו קצר. בפרט מרגישים את השטח יתר על המידה כשהתוואי משובש מאוד. גם בידוד הרעשים טעון שיפור. 

לעומת זאת תיבת ההילוכים מצוינת ונהגים מיומנים יפיקו ממנה תועלת רבה במיוחד כשהרכב נדרש להתעלות ולהוציא מעצמו את המקסימום.

דאצ'יה דאסטר

עוד אופציה שכדאי לבחון כשמחפשים רכב שטח חדש ואיכותי היא דאצ'יה דאסטר. הדגמים השונים של הדאסטר מוצעים בתמחור אטרקטיבי מאוד, והבשורה העוד יותר משמחת היא שהביצועים שלהם מפתיעים לטובה. המראה החיצוני מרשים, עיצוב הפנים חכם, המתלים מדויקים והנהיגה והנסיעה מהנות גם בכביש וגם בשטח.

בין המאפיינים המעניינים ורבי התועלת של הדאסטר: יחס הילוך ראשון קצר, מרווח גחון גבוה, מערכת סיוע בעלייה ובקרת זחילה במדרון.

בגרסת ה-4X4 הנפח הכולל של תא המטען הוא 414 ליטר ואילו בגרסה ה-2X4 הנפח גדול אף יותר – 478 ליטר. קיפול המושב האחורי מרחיב עוד יותר את אפשרויות האחסון עד לנפח של כ-1,600 ליטר. 

ניסן קשקאי

גם ניסן קשקאי מוצע במספר גרסאות וכך יש לכם בחירה בין מנוע דיזל למנוע בנזין, בין רכב אוטומטי לידני ובין רמות גימור שונות. בין השאר תוכלו להיעזר במערכות בטיחות סטנדרטיות כמו בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית וניטור שטחים מתים שיקלו עליכם לנהוג עד לשטח ובסוף הטיול בחזרה הביתה.

בשטח עצמו הקשקאי צולח בקלילות דרכי עפר ושבילים, אבל מתקשה כשתוואי השטח הופך למאתגר יותר. בעיר וגם בדרכים בין עירוניות הביצועים של הרכב טובים ויציבים, אם כי במקרים מסוימים הקפיצים שלו בהחלט מורגשים.

קיה טליורייד

דגם הטליורייד של ענקית הרכב הדרום הקוריאנית הוא SUV גדול (7 או 8 מושבים) וארוך (5 מ'). עם מנוע 3.8 ליטר, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, הספק מרבי של 291 כוחות סוס (ב-6,000 סל"ד), מומנט של 36.2 קג"מ (ב-5,200 סל"ד) ויכולת לבחור בין מספר מצבי נהיגה הוא מפגין ביצועים מרשימים מאוד. החזות של קיה טליורייד היא של רכב שטח אמריקאי והאבזור שלו עשיר – הן מבחינת אמצעי מולטימדיה והן מבחינת מערכות בטיחות. נקודת התורפה שלו היא המחיר הגבוה.

 אולי יעניין אותך גם:

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
ימי גיבוש
serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
ימי כיף

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo