icon

יום כיף זוגי

זוגיות היא דבר מורכב ולא תמיד קל לשמור על הגחלת. השגרה דוחפת אותנו לפעול בצורה אוטומטית בכל מה שקשור לבית, לילדים וגם בעבודה. אנחנו מסיימים את השבוע עם הלשון בחוץ וכל שאנחנו רוצים זה לנוח ולהתרומם מהספה או המיטה רק ביום ראשון כשצריך לחזור לעבודה. כדי לא להיגרר לשעמום תמידי, כדי לא להישאב לשגרה המורעלת הזו אנחנו חייבים להשקיע גם בבן או בת הזוג שלנו. אספנו עבורכם ליום כיף זוגי רעיונות שונים כדי שתוכלו לצאת גם אתם כדי לרענן את האבק מהזוגיות.

כל מערכת זוגית דורשת עבודה ותחזוקה תמידית של המערכת, בתחילת הקשר אנחנו עוד מתרגשים והפרפרים בבטן משתוללים אך עם הזמן הדברים מקבלים קצת יותר כובד ורבים פשוט לא שמים לב שנבלעו בתוך השגרה היום יומית מבלי לשים לב לחצי השני כבר זמן מה.

יום כיף זוגי – תחשבו יחד על פעילות משותפת ששניכם תצאו מרוצים

כדי שיהיה לכם יום כיף זוגי מהנה לשניכם, תקבעו לשניכם "דייט" בבית או בבית קפה כדי לתכנן את יום הכיף שלכם. תכננו מראש את התאריך, הודיעו במקום העבודה אם אתם צריכים לקחת יום חופש או יום אחד בשבוע שתצאו מוקדם יותר מהרגיל, או שתעדיפו לצאת ליום כיף זוגי בסוף השבוע כדי לא לפגועה בימי העבודה במשרד. אם יש לכם ילדים קטנים, תקבעו  עם הבייביסיטר או הסבתא, הסבא או הדודה מראש כדי שתוכלו לצאת בראש שקט. ותחליטו מבעוד מועד מה אתם הולכים לעשות כדי שבאותו יום הדברים יזרמו ולא תצטרכו לעצור בצד הדרך ולהתחיל לתכנן את הנסיעה או לעשות חיפוש בגוגל משום מקום.

הפעילויות יכולות להיות מגוונות

  • טיול רומנטי במסלול הליכה – יש בארצנו נופים מרהיבים ואתרים מרתקים שבהם תוכלו לצאת לטיול הליכה רומנטי. זה יכול להיות הליכה במטעים שונים או מסלולי הליכה לתצפית מרהיבה.
  • טיול בשטח ליצירת חוויה ייחודית –  יציאה לטיול רייזרים בצפון יכולה לשלב עבורכם חוויה רומנטית בטבע, מלאת הומור וכיף. תוכלו להפתיע את בן או בת הזוג באמצע הדרך עם ספא בשטח או ארוחה בטבע.

בכל אחת מהדרכים שתבחרו להעביר יום כיף זוגי אנחנו כאן כדי להתאים עבורכם את המסלול המתאים ביותר עבורכם. צרו אתנו קשר בטלפון 073-7781110 וספרו לנו איך אתם רוצים להפתיע את החצי השני שלכם ואנחנו נעזור לכם לתכנן יום כיף זוגי רעיונות מגוונים שיש לנו להציע.

יכול לעניין אותך גם:

קמפינג בצפון - היכרות עם האפשרויות והמקומות השונים שיש לצפון להציע יציאה לטיול קמפינג בצפון
הפקת אירועי קונספט לעסקים  - בעידן מוצף מידע דיגיטלית ומחסור בתשומת לב, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים
אטרקציות בצפון, רמת הגולן מתאים לכולם, משפחה, ילדים ומבוגרים ראשית נציין כי אם חיפשתם אטרקציות
פעילות ODT - תוכניות הדרכה לפיתוח ארגוני (ODT) הן כלי חיוני לעסקים ליצירת סביבת עבודה הרמונית

יכול לעניין אותך גם:

serv_img
השכרת טרקטרונים
serv_img
טיולי רייזרים
serv_img
השכרת אופנועי שטח
serv_img
טיולי אופנועים
serv_img
ימי כיף

מתלבטים איזה מסלול הכי מתאים לכם?

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אנחנו מרחק נגיעה מטיול שיעיף לכם את הסכך

      מלאו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם




      או לחץ

      logo